Konfabulator
Fra : Marcus

Dato : 04-07-04 13:04

Är det någon som använder Konfabulator?

http://www.konfabulator.com/

Är det något att ha?

/M
--
SUBLIMITETSAKADEMIEN
http://mac.abc.se/~pictor/

Fra : Øyvind Segrov

Dato : 04-07-04 13:37

Marcus <NOSPAMpictor@abc.se> wrote:

> Är det någon som använder Konfabulator?
> http://www.konfabulator.com/
>
> Är det något att ha?

Jeg forsøkte konfabulator en stund, men fant ut at maskinen ble tregere,
og at Konfabultaor brukte mye minne. Det hadde heller ikke noen
funksjoner som jeg behøvde. Derfor avinstalerte jeg det.

Det fungerer kanskje bedre nå..?

--
Hilsen Øyvind

Fra : Sandman

Dato : 04-07-04 13:51

In article <1ggeka8.ae9us71vozewvN%NOSPAMpictor@abc.se>,
NOSPAMpictor@abc.se (Marcus) wrote:

> Är det någon som använder Konfabulator?
>
> http://www.konfabulator.com/
>
> Är det något att ha?

Nej, dåligt med användbara widgets och på tok för resurskrävande för datorn
(varje widget är ett eget program).

--
Sandman[.net]

Fra : Andreas Åkre Solberg

Dato : 04-07-04 15:49

Sandman <mr@sandman.net> wrote:

> Nej, dåligt med användbara widgets och på tok för resurskrävande för datorn
> (varje widget är ett eget program).

kanskje det blir bedre med dashboard ? hvem vet..

--
http://solweb.no
http://mac.solweb.no

Fra : Karl Antz

Dato : 04-07-04 18:28

Andreas Åkre Solberg <news@solweb.no> wrote:

> kanskje det blir bedre med dashboard ? hvem vet..

Det blir det - dashboard kører på Webkit og det vil sige at alle widgets
bruger samme grundmaskine til at køre.

Der er en god artikel om forskellen mellem Dashboard og Konfabulator på

<http://daringfireball.net/2004/06/dashboard_vs_konfabulator>

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Bjorn Olsson

Dato : 04-07-04 15:48

In article <1ggeka8.ae9us71vozewvN%NOSPAMpictor@abc.se>,
> [...]

Kan vara kul, men knappast nodvandigt.

Fra : Hanne Sofie Røed

Dato : 04-07-04 15:59

Marcus <NOSPAMpictor@abc.se> wrote:

> Är det någon som använder Konfabulator?
>
> http://www.konfabulator.com/
>
> Är det något att ha?

Morsom en liten stund, så blir man lei.

En av de "mer interessante" widgets var den som automatisk fant tekster
til sanger som ble spilt i iTunes. Men selv det ble mindre morsomt etter
en stund...

--
Hanne

B.I.T.C.H.