ferie med barn (2 år)
Fra : Henrik

Dato : 04-07-04 08:11

Hej NG !

Er der nogen der kan anbefale et feriemål i Syd Europa - som er velegnet for
småbørn ?

Gerne præcis angivelse, eks. hotel X....

mvh, Henrik

Fra : Morgan Jones

Dato : 04-07-04 11:05

> Er der nogen der kan anbefale et feriemål i Syd Europa - som er velegnet
for
> småbørn ?
> Gerne præcis angivelse, eks. hotel X....

Rhodos Imperial på Rhodos, er OK til småbørn. Rimelig service, rimelige
faciliteter. Har været der et par gange. Godt nok ikke med børn, men de
andre virkede glade for det.

Generelt er ferie med de helt små alt andet end optimalt. Nu fremgår det
ikke om du tænker charter eller selvbestilt, men som hovedregel ville jeg da
klart gå efter noget af ret høj kvalitet, tæt på lokal lufthavn (undgå 3
timer i bus efter ankomst), og ikke mere end 2-3 timers flyetur fra Kbh.

Morgan (som har een på 8 måneder - og ikke tager ud af danmark før hun er 3)

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 04-07-04 12:33

On Sun, 4 Jul 2004 09:10:31 +0200, Henrik wrote:

> Hej NG !
>
> Er der nogen der kan anbefale et feriemål i Syd Europa - som er velegnet for
> småbørn ?

Alle steder i Hellas er velegnet for småbarn. De er velkomne over alt og
får mye positiv oppmerksomhet. Selv har vi feriert på Chios i mange år, og
begge våre barn, nå 11 og 5 år gamle har vært med siden de var rundt 1 år
gamle. Til Chios kommer du iallfall med Skibby rejser, Spies og Apollo.

> Gerne præcis angivelse, eks. hotel X....

Det hotellet vi bruker heter Sun Village og dit kommer du med Apollo.

--
Marianne Kristiansen
http://home.no.net/mixelite

Fra : Mette

Dato : 04-07-04 15:41

"Marianne Kristiansen" <mixelite@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det hotellet vi bruker heter Sun Village og dit kommer du med Apollo.

Er det der, der er børneklubber? Jeg har en femårig, der som seksårig skal
med sydpå næste år og jeg vil gerne høre om det er noget ved med sådan en
børneklub.

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 04-07-04 15:48

On Sun, 4 Jul 2004 16:40:31 +0200, Mette wrote:

> [...]
> med sydpå næste år og jeg vil gerne høre om det er noget ved med sådan en

Nei, der er ingen barneklubb. Vi har aldri reist til steder der man har
det, så jeg kan ikke si om det er noe ved dem eller ikke. Alt jeg kan si er
at vi aldri har sittet og tenkt "Skulle ønske vi hadde reist til et sted
med barneklubb".

--
Marianne Kristiansen
http://home.no.net/mixelite