Hvordan kommer man billigst til Grønland (~
Fra : Valle

Dato : 03-07-04 21:02

Hej

Jeg har en svigerfar der skal til Jacobs Havn som tandlæge, i 3 mdr.
Sept-Okt-Nov på et vikariat, og han får et stort hus at bo i, så nu er
muligheden for at komme op at se det flotte landskab virkelig til stede !

Er der nogen gode råd til hvordan man kommer der til - skal man rejse fra DK
eller kan man tage til Tyskland, vil det være billigere ?

Hvis der er nogle med gode link`s så skriv endelig ind i gruppen eller
privat - husk at bytte om på kd til sidst i mail adressen !

Mvh Jack Vallentin - Juelsminde

Fra : Christian

Dato : 07-07-04 19:29

Med mindre du vil svømme så er det normalt ikke specielt billigt at
rejse til Grønland, uanset hvordan du bærer dig af.

Der er dog ingen grund til at kigge mod Tyskland, jeg er næsten sikker på,
at du finder de billigste priser fra Danmark.

Prøv at ringe til Vejle Rejser, de har en afdeling deroppe og har 100% styr
på Grønland.

Mvh

Fra : alexbo

Dato : 07-07-04 20:40

"Valle" skrev

> Er der nogen gode råd til hvordan man kommer der til - skal man rejse fra
DK
> eller kan man tage til Tyskland, vil det være billigere ?

Der er kun et flyselskab der flyver på Grønland, det er Air Greenland, og
det flyver fra/til København.

Og det er aldrig billigt.

mvh
Alex Christensen

Fra : alexbo

Dato : 08-07-04 18:53

Jeg har modtaget følgende fra Lars Bom Huusfeldt

Det er nu ikke helt rigtigt - Air Iceland flyver fra Reykjavik og du kan
komme ret billigt til Island med Iceland Express....

mvh
Alex Christensen

Fra : Valle

Dato : 09-07-04 13:08

Hej Alex og Lars

Takker for hjælpen, jeg må prøve og tage kontakt med selskaberne, jeg har jo
lidt at løbe på endnu

God sommer - når den kommer !!

Mvh Jack Vallentin