Overnatning København
Fra : Lise Theil Christian~

Dato : 03-07-04 13:59

Vi (2 personer) overvejer kraftigt at tage til København et par dage her
i sommerferien.
Jeg har kigget lidt rundt på nettet efter billige overnatningssteder,
men synes ikke rigtig, at jeg finder det jeg leder efter.
For et par år siden var vi i Berlin og her kunne vi overnatte 3 nætter
på hotel for 800 kr. pr person - inkl. morgenamd.
Et lignende tilbud synes jeg ikke rigtig jeg kan finde i København.
Det behøver ikke ligge helt i centrum, men det er da absolut en fordel.
Nogle der har nogle bud på, hvor jeg finder 2-3 overnatninger til 2
personer for under 1000 kr. pr. person?

Venlig hilsen
Lise, Viborg

Fra : Kristian

Dato : 03-07-04 14:10

Lise Theil Christiansen <lise@drinksdatabasen.dk> wrote:
> [...]
>Det behøver ikke ligge helt i centrum, men det er da absolut en fordel.
>Nogle der har nogle bud på, hvor jeg finder 2-3 overnatninger til 2
----------------------
Her er nogle gode steder at søge.Du kan bla søge på pris:
https://booking.touristonline.dk/aok/hotel
http://www.aok.dk/
http://www.visitcopenhagen.com/composite-2179.htm
Cab Inn:
http://www.cabinn.dk/?partner=addvisors

Kristian

Fra : Helle

Dato : 03-07-04 14:12

Hej Lise

Prøv Saga Hotel i Colbjørnsensgade - det er lige ved siden af
Hovedbanegården, og ifølge deres hjemmeside kan du få dobbeltværelser fra
650,00 til 950,00 kr. (eller deromkring)

Lad dig ikke afskrække af at det er i Istedgade-kvarteret, det er et pænt og
rent familiehotel - og mere centralt kan det næsten ikke blive.

Jeg har ikke boet der selv, men har været der flere gange for at hente min
søn, der er ven med en af ejernes søn ...

Mvh. Helle

Fra : ;o\)-max-

Dato : 03-07-04 21:08

"Lise Theil Christiansen"
> [...]
> Det behøver ikke ligge helt i centrum, men det er da absolut en fordel.
> Nogle der har nogle bud på, hvor jeg finder 2-3 overnatninger til 2

Du kan prøve WOCO bed and breakfast eller den her:
www.memoryplace.dk der er mange lignende og de
er ofte bedre/hyggeligere end hoteller. -max-

Fra : Hans Ole A. Kjeldsen

Dato : 04-07-04 11:10

> [...]
> Det behøver ikke ligge helt i centrum, men det er da absolut en fordel.
> Nogle der har nogle bud på, hvor jeg finder 2-3 overnatninger til 2

Hotel Sct. Thomas i V ´et imellem Vesterbrogade/Frederiksberg Alle har jeg
hørt meget positivt om, og det er billigt.

http://www.hotelsctthomas.dk/index2.asp?bredde=1280

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 04-07-04 15:21

On Sat, 03 Jul 2004 14:59:12 +0200, Lise Theil Christiansen
> [...]

>på hotel for 800 kr. pr person - inkl. morgenamd.
>Et lignende tilbud synes jeg ikke rigtig jeg kan finde i København.

Det tror jeg heller ikke kan lade sig gøre, København har længe været
en dyrere by end Berlin, også som ferieby.

>Det behøver ikke ligge helt i centrum, men det er da absolut en fordel.
>Nogle der har nogle bud på, hvor jeg finder 2-3 overnatninger til 2
>personer for under 1000 kr. pr. person?

Hvis I kan leve med risikoen for lidt larm fra ryksækrejsende, så prøv
at finde noget her.

http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/hostels/koebenhavn_hostels.htm

Danhostel Copenhagen på Amager lå tidligere lidt ude på bøhlandet, men
nu er der kun fem minutter til Metroen, som kører døgnet rundt, og
derfra yderligere 5-7 minutter til centrum. Det er et vandrehjem, men
til gengæld billigt (360 kr. for 2 personer pr. nat i eget værelse,
hvis man ikke har vandrekort)
http://www.copenhagenyouthhostel.dk/

KS