Billige fly billetter til London
Fra : @ndersen

Dato : 03-07-04 10:48

Hej i gruppen!

Kan nogen her oplyse mig om, hvor man finder de billigste fly billetter til
London.

Mvh
@ndersen

Fra : RejserNU.dk

Dato : 03-07-04 13:28

Hej @ndersen

Her kan du søge blandt priser fra mere end 650 forskellige flyselskaber

http://www.RejserNU.dk/flybillet.php

Hilsen Lars
Her du alle nettets AfbudsRejser
http://www.RejserNU.dk/afbudsrejser.php

Fra : @ndersen

Dato : 03-07-04 17:18

"RejserNU.dk" <RejserNU@rejsernu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej @ndersen
>
> Her kan du søge blandt priser fra mere end 650 forskellige flyselskaber

> [...]

Takker mange gange!

Mvh
@ndersen

Fra : Mark Beaumont

Dato : 03-07-04 14:30

@ndersen wrote:
> Kan nogen her oplyse mig om, hvor man finder de billigste fly
> billetter til London.

Det ville nok være smart, hvis du oplyste, hvor du vil flyve fra!

Vh Mark

Fra : @ndersen

Dato : 03-07-04 17:12

"Mark Beaumont" <no@email.invalid> skrev i en meddelelse

> Det ville nok være smart, hvis du oplyste, hvor du vil flyve fra!

Sorry! Fra København.

Mvh
@ndersen

Fra : Mark Beaumont

Dato : 03-07-04 18:33

@ndersen wrote:
> Sorry! Fra København.

Der er en del muligheder når du rejser fra København.

Feks.:
Easyjet fra ca. 530 kr. t/r
Sas fra 1020 kr. t/r
Maersk Air fra 395 (enkelt, small)
Ryan Air fra. 299 kr. (enkelt, fra Sturup Malmø)

Priserne afhænger af hvilke dage og hvilket tidspunkt på
dagen du skal flyve. Desuden afhænger prisen hos Maersk
Air af, hvor meget plads du skal bruge.
Derfor er du nødtil selv at finde ud af hvem der billigst, når
du vil flyve.

Du bør også være opmærksom på i hvilken lufthavn du lander i,
da der er forskel på hvor meget det koster, at komme fra
lufthavnen til selve London.

Vh Mark

Fra : @ndersen

Dato : 03-07-04 20:07

> Der er en del muligheder når du rejser fra København.
>
> Feks.:
> Easyjet fra ca. 530 kr. t/r

Sådan ska' det være. Det er lavpriser der vil noget.

Mange tak skal du ha'!

Mvh
@ndersen

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 04-07-04 16:02

> Easyjet fra ca. 530 kr. t/r

Der har jeg for få dage siden købt 2 billetter t/r for 1600 kroner. Det
er godt nok lækkert! EasyJet lander i Standsted, og det koster ca. 300
for 2 personer at komme til London t/r. Bus kan bestilles fra EasyJet,
når flybilletterne er bestilt.

- Lene
http://piv.nu/

Fra : jytte jensen

Dato : 06-07-04 22:50

@ndersen <p.e@andersen.mail.dk> skrev:
> [...]

hvis du kan rejse fra århus eller esbjerg lufthavne, så er ryanair
ret billige, men kan kun købes over nettet. www.ryanair.uk eller
com

venlig hilsen
jytte