Visekort i Tyrkiet, Syrien og Jordan?
Fra : Jakob Munck

Dato : 02-07-04 13:24

Jeg skal snart til Tyrkiet, Syrien og Jordan og jeg er i tvivl om, hvordan
man bedst medbringer penge. Skal man taget Visa-kort med? Eller duer det
ikke? Hvad så?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Henry Vest

Dato : 02-07-04 14:31

Jakob Munck skrev:

> Jeg skal snart til Tyrkiet, Syrien og Jordan og jeg er i tvivl om, hvordan
> man bedst medbringer penge. Skal man taget Visa-kort med?

Ja, det skal man! I hvert fald til Jordan (de to andre lande har jeg aldrig
været i). I de større byer er der hæveautomater.

--
Henry Vest

Fra : Id

Dato : 02-07-04 14:36

Visakort er ok i Tyrkiet

ID

Fra : Flash G

Dato : 05-07-04 21:11

Syrien er også ved at være ok. Du kan hæve med visa enkelte steder, primært
i Damaskus, men det kan klart anbefales at tage dollars med.
Da jeg opholdt mig i Syrien, tog jeg periodisk til Libanon, hvor det er let
at hæve penge med visakort.

God tur til Syrien, du vil få en oplevelse som du aldrig vil glemme.

/Martin