Forkølet ?
Fra : EnjoyNews

Dato : 01-07-04 09:28

Hvordan behandler jeg en forkølet hvalp på 3 mdr ??

Mange hilsner
Heidi

Fra : Jimmy

Dato : 01-07-04 09:39

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> wrote in message
> Hvordan behandler jeg en forkølet hvalp på 3 mdr ??

Du gør ingenting ifølge min dyrlæge.
De skal selv kæmpe det igennem, men du bør tage dens temperatur og sikre
sig, at den ikke har feber.

Hvis det kun er det ene næsebor der drypper er det nok ikke forkølelse men
et korn eller lignende, der sidder fast i næsen, som skal fjernes under
bedøvelse.

Mvh
Jimmy

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-07-04 09:42

On Thu, 1 Jul 2004 10:27:50 +0200, "EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk>
wrote:

>Hvordan behandler jeg en forkølet hvalp på 3 mdr ??
>
>Mange hilsner
>Heidi

du skal nok bare lade den få alt den hvile den har brug for, og så
korte ture som muligt så dens krop for mest mulighed for at slappe af,
så går det over af sig selv, hvis du altså er sikker på at det er
forkøelse ?

(ot)
men for en sikkerheds skyld så spørg lige Shadow til råds før du
ringer til dyrelægen eller andre *LOL*

Hilsen Punish "hvis hund er holdt op med at sitte og dække efter at
den læste at den ikke kunne på dch-skagens hjemmeside"

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.