Svar på god pizza bund
Fra : Jon Lykke

Dato : 01-07-04 08:44

Mit eget svar:

Jeg prøve Håkon's eksempel, med en stor pande.
Resultatet var slående, and this is what I did:

Klumse's bud, mindede meget om den dejopskrift jeg selv brugte, og jeg synes
at den savnede smag. Derfor tilsatte jeg en lille smule blendede soltørrede
tomater, en god olivenolie og lidt basillikum udover ingredienserne fra den
originale opskrift.
Derudover brugte jeg Håkon's idé med at pensle olie på kanten - fremragende
resultat.
Da panden havde en god teflonbund, brugte jeg ikke fedtstof på panden, men
blot lidt mel.

Det er det bedste resultat nogensinde

MVH

Jon Lykke

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-07-04 18:52

Jon Lykke wrote:
> Mit eget svar:
>
> Jeg prøve Håkon's eksempel, med en stor pande.
> Resultatet var slående, and this is what I did:

Hvorfor ikke bare svare i "tråden".?

Dvs. send et indlæg som kommentar til dit eget indlæg, eller en andens.
Det reducerer antallet af tråde (diskussioner) i gruppen.

Tråd forklares her: http://www.usenet.dk/ord/lokal.html

Se her for information om hvordan nyhedsgrupper hænger sammen:
www.usenet.dk

Mvh. Jørgen