Anbefal mig en nyhedslæser
Fra : Migger

Dato : 30-06-04 22:06

Hej....

Jeg har de sidste dage siddet og forsøgt mig lidt med forskellige
nyhedslæsere. Jeg har søgt dem på www.download.com men jeg har ikke rigtigt
fundet noget der faldt i min smag. (Mange af dem kunne jeg slet ikke
connecte med)

Jeg bruger i øjeblikket mest Outlook Express, men kan ikke helt beslutte mig
for om det skal være den eller Mozilla Thunderbird.
Ingen af dem har den, for mig, meget vigtige feature, at kunne sendes i
"tray" så den kommer op når der er nye indlæg i de grupper jeg følger.

Jeg har også prøvet Xnews, den tiltalte mig ikke umiddelbart.

Kender nogen til programmer som jeg kan prøve, så hører jeg meget gerne om
det.
På forhånd tak

--
Mvh.
Migger

Home: www.migger.dk
Mail: usenet@migger.dk

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 01-07-04 19:38

Migger skrev:

> [...]
> connecte med)

> Kender nogen til programmer som jeg kan prøve, så hører jeg meget gerne om

Jamen, der er en del (freeware) at vælge imellem.

I lang tid brugte jeg Gravity. Så gik jeg over til XanaNews. Og nu
bruger jeg 40tude Dialog - og den sidste er jeg mest glad ved. Her
et link til Dialog: http://www.40tude.com/dialog/

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Migger

Dato : 01-07-04 20:45

> Jamen, der er en del (freeware) at vælge imellem.
Det er jo klart det fedeste med freeware

> I lang tid brugte jeg Gravity. Så gik jeg over til XanaNews. Og nu
> bruger jeg 40tude Dialog - og den sidste er jeg mest glad ved.
Hvilke af dem kan lægges i "tray"?

>Her et link til Dialog: http://www.40tude.com/dialog/
Mange tak for det jeg kigger på den
--
Mvh.
Migger

Home: www.migger.dk
Mail: usenet@migger.dk

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 01-07-04 21:07

Migger skrev:

> Hvilke af dem kan lægges i "tray"

Tænker du på Hurtig-start til højre for start-knappen? Så kan de
alle placeres der.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Migger

Dato : 01-07-04 21:15

> Tænker du på Hurtig-start til højre for start-knappen? Så kan de
> alle placeres der.

Nej jeg tænker på nederst til højre sammen med f.eks. lydindstillinger.

Jeg vil gerne have at den kan ligge der og være aktiv og give mig besked om
aktivitet i grupperne
--
Mvh.
Migger

Home: www.migger.dk
Mail: usenet@migger.dk

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 02-07-04 18:55

Migger skrev:

> Nej jeg tænker på nederst til højre sammen med f.eks. lydindstillinger.

> Jeg vil gerne have at den kan ligge der og være aktiv og give mig besked om
> aktivitet i grupperne

Jeg har lige set Dialogs indstillinger igennem, og umiddelbar tror
jeg ikke, den kan vise nyhedsgruppernes aktivitet, som du ønsker. Og
jeg mener heller ikke Gravity eller XanaNews kan.

--
Venlig hilsen
Svend Erik