Nummerserie!!!
Fra : Dragnet

Dato : 30-06-04 19:57

Hvilke udbyder har en nummeserie der starter med 6081XXXX

/Anders

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-04 20:19

> Hvilke udbyder har en nummeserie der starter med 6081XXXX

Hvis ikke jeg husker meget galt har CBB alle mobilnumre der begynder med 60.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 30-06-04 21:05

> Hvis ikke jeg husker meget galt har CBB alle mobilnumre der begynder med 60.

I så fald husker du meget galt :)

--
Michael
Find badebolden på http://vindenand.dk og vind

Fra : Hov-Hov

Dato : 30-06-04 20:25

"Dragnet" <trashmaill@[remove]andos.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke udbyder har en nummeserie der starter med 6081XXXX

Hm det er jo muligt at portere sit nummer.. så egentlig kan et sådan nummer
komme fra alle udbyder.. Men hvis det er fordi du vil have et helt nyt nr
tror jeg det er cbb eller telmore der bruger disse serier

Johnny

Fra : kni

Dato : 30-06-04 20:28

Telia udbyder også den serie i de nye abb med fast pris

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-06-04 20:48

http://www.itst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95024565
--