Landet hvor denne vin er fra.
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 05-05-01 16:05

Jeg har en Vin, som er fra en by ved navn Alicante. Er det Frankrig,
eller?

MVH
Anders

Fra : Hans Pedersen

Dato : 05-05-01 17:45

On Sat, 05 May 2001 15:04:58 GMT, hede@mancity.net (Anders H.
Jørgensen) wrote:

>Jeg har en Vin, som er fra en by ved navn Alicante. Er det Frankrig,
>eller?

Alicante er i Spanien.

Hans Pedersen
http://h2ns.dk
ICQ# 9178476

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 05-05-01 17:58

Anders H. Jørgensen skrev:

> Jeg har en Vin, som er fra en by ved navn Alicante. Er det
> Frankrig, eller?

Ikke helt:

<URL:http://www.mapblast.com/myblast/map.mb?CT=38.3518:-0.4852:200000>

// Klaus

Fra : Gainsbourg

Dato : 07-05-01 21:42

> Ikke helt:
>
> <URL:http://www.mapblast.com/myblast/map.mb?CT=38.3518:-0.4852:200000>
>

> // Klaus

Det er godt nok en 5-6 år siden, jeg boede der og meget kan da have ændret
sig siden da, men dengang lå Alicante altså i Spanien......(og det kort du
henviser til, har da også et vis overfladisk lighed med et kort over
Spaniens østkyst.) *S*

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : idx183

Dato : 21-06-01 16:15

"Anders H. Jørgensen" skrev d. 05-05-01 16:05 dette indlæg :
> Jeg har en Vin, som er fra en by ved navn Alicante. Er det Frankrig,
> eller?
>
> MVH
> Anders
Hej Alle
Kan man få navnet på den Vin og hvor man kan købe den.
Mvh Rene'
Mail venligst reneidx@andersen.mail.dk

http://www.kandu.dk/