karpathos
Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 29-06-04 21:12

Hej
Min familie har lige bestilt ferie til karpathos...

Ngoen der har nogle kommentarer dertil?
Er der noget natteliv?

Fra : Torben Wridt

Dato : 06-07-04 19:58

"Casper - OldTrafford.dk" <webmaster@DELETEMEoldtrafford.dk> skrev i en
meddelelse news:40e1cd24$0$294$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej
> Min familie har lige bestilt ferie til karpathos...
>
> Ngoen der har nogle kommentarer dertil?
> Er der noget natteliv?

Hej!
Hvis man er "oplevelsessyg" med hensyn til diskoteker og lignende, er
Karpathos IKKE det rigtige sted! Der er lidt liv omkring havnen og de
tilhørende tavernaer, men ellers er der "dødt"(læs tid til eftertænksomhed).

Og det er en god grund til at tage derned....... for alle vi andre, hoho.

Det er en dejlig ø som ikke er spoleret af de sædvanlige hjernedøde
pub-crawls etc......

Mvh,
Torben W.

Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 09-07-04 00:15

"Torben Wridt" <tow@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og det er en god grund til at tage derned....... for alle vi andre, hoho.
>
> Det er en dejlig ø som ikke er spoleret af de sædvanlige hjernedøde

er der nogle ting som du kan anbefale man skal se?
Vi har tænkt os at leje nogle scooters og så køre lidt rundt, vil det være
en god ide? (har hørt at der er mange dårlige veje).

mvh
Casper - som ser frem til en kedelig uge med forældrene ;)

Fra : Torben Wridt

Dato : 09-07-04 08:31

"Casper - OldTrafford.dk" <webmaster@DELETEMEoldtrafford.dk> skrev i en
meddelelse news:40edd577$0$223$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
>
> mvh
> Casper - som ser frem til en kedelig uge med forældrene ;)

Hej igen Casper!!
Der er altså et diskotek i byen, hehe......
Men da jeg har rundet de 50, er det ikke et sted jeg har været, så måske din
uge er reddet!!

Man bør tage en turbåd fra havnen og øst op ad øen. Båden lægger til i en
lille havn, hvor der er mulighed for at køre med bus til nogle højtliggende
byer. Det synes jeg var interessant. Men husk varmt tøj, skyerne hænger
meget lavt.

Vejene er OK på den sydlige del af øen, men det anbefales at køre med en
4-hjuls trækker for at besøge den nordlige del.

Fine badestrande lige ved "hovedstaden". Fine spisesteder. Og mange gode små
tavernaer med gode drinks. Mum.

Men indrømmet, øen egner sig bedst til afslapning og ro. Der er nemlig ikke
mange turister, og dem er vi nogen som er trætte af. Jeg tænker her på mine
besøg på den nordlige del af Rhodos, Kos osv. Jeg fatter ikke, at folk ikke
bare bliver hjemme og går på bar i en uge....., men jeg er jo også nok
blevet for gammel til at forstå den slags ting. Pub-crawls er eltså et
ukendt fænomen på Karpathos!

Jeg håber, at I får en god tur. Brug sanserne, vær nysgerrig, der er meget
at opleve.

Med venlige hilsner,

Torben W.,
Sønderborg.