Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Tjene penge.....
Fra : C.H

Dato : 29-06-04 20:31

Hej NG

Ja jeg kunne sku også godt tænke mig lidt flere gryn.

Her er konditionerne...

Det skal være flextid. 10-15 om ugen - gerne hjemmefra men ikke et must.
aftaler gerne nogle dage fremme i tiden.
Jeg arbejder til dagligt som sælger.
Hvad jeg kan af håndværkssnilde kan jeg nok ikke prale af - kan dog ordne
trægulve.
Lokation - Midtjylland - Viborg

Har I brug for flere infomationer - spørg for pokker.

Håber i kan komme med en god ide til hvad mine evner kunne række til.

Takker

PS - findes der ikke NG med job-opslag???

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-06-04 22:36

> PS - findes der ikke NG med job-opslag???

Joda, den hedder dk.opslag.stillinger ...:)

--
Michael
Find badebolden på http://vindenand.dk og vind

Fra : Jan H.V. Pedersen

Dato : 13-08-04 19:16

Det var vel ikke noget at starte dit eget firma inden for
telebrancen, det er i første omgang godt nok lidt du kan
invistere men, det er faktisk muligt at hente det invisterede
hjem inden for 30 dag.

Vil du høre lidt mere ja så kontakter du mig bare

Fra : Donny

Dato : 17-08-04 21:08

"Jan H.V. Pedersen" <jh(sletdette)@jhenri.dk> wrote in message news:<411d0586$0$268$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> hjem inden for 30 dag.
>
> Vil du høre lidt mere ja så kontakter du mig bare

Hej.

Jeg har da et tilbud til dig.
Det vil ikke overskygge din tid, men som sælger ved du jo at hvis man
kan lukke blot 1-2 salg om dagen eller bare hver 3. dag, ja så kan man
jo bruge resten af tiden på alt muligt andet.

Vi har en aktie hvor vi går i konkurrence om alle småsparerene her i
nord europa, vi tilbyder en hel del mere end bankerne kan.

Vi har brug for nogle seriøse folk, der kan magte at formidle denne
aktie til potentielle kunder, derfra klarer produktet resten. Vi
leverer en investering som sigter noget hørere end normen siger, alm.
danskere er jo efterhånden tilfredse med 1-3 % i rente om året selvom
bankerne etc. skovler store overskud til sig år for år. Vi har ikke
kunder, kun aktionærer, vi giver 15% i rente p.a.
Vi betaler godt!

Håber at høre fra dig.

Du kan læse lidt om investeringen på denne side, men kontakt mig hvis
du har spørgsmål. www.gvclife.com

Held og lykke frem

Donny
dm@dintryghed.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-08-04 22:34

Donny wrote:

> Vi har en aktie hvor vi går i konkurrence om alle småsparerene her i
> nord europa, vi tilbyder en hel del mere end bankerne kan.

Og det skal så lige nævnes, at aktien er i et investeringsfirma, og kan
derfor sammenlignes med en investeringsforening. Men mens kursen ved
oprettelse af en investeringsforening normalt ikke overstiger 105% af
pålydende, så ligger kursen på disse aktier på 200%.

Man lover en forrentning på 15%, men det er vel og mærke i henhold til
kursen. Udbyttet svarer til 30%.

Hvis man stadig mener, at firmaet er et seriøst bud på en investering,
kan det nævnes, at det er startet af to danskere, der ikke har erfaring
med professionel investering.

Hele ideen med firmaet er efter min mening nu heller ikke investering
som sådan. I stedet skal man tjene penge ved at sælge aktier til venner
og bekendte, som ikke kan gennemskue hvor ufornuftig en investering det
er. Projektet minder på den måde temmelig meget om et pyramidespil.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Donny

Dato : 18-08-04 10:34

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message news:<412279AC.7A3A@kimludvigsen.dk>...

> [...]
> og bekendte, som ikke kan gennemskue hvor ufornuftig en investering det
> er. Projektet minder på den måde temmelig meget om et pyramidespil.

Jeg må sige at det langt fra er alle de ting du siger kim.
Det er en valgt markedsføringsform.
Ja overkursen er høj, den aktueller forrentning er 30% de første par
år.

Til gengæld har vi ikke sælgere, markedsføring, enorme kontorer etc.
Alle disse udgifter er påregnet som en engangsudgift ved køb, dvs. den
der er så god at henvise en ny investor får en engangsbetaling for
dette.
Der er altid mange holdninger til at sælge et produkt via et netværk,
men det har gang på gang bevist sin effektivitet. Vi vil på ingen måde
tolerere at blive sammenlignet med tvivlsomme foretagener, vi har blot
valgt at rejse kapital via denne efterhånden gamle og velkendte
markedsføringsform som der forresten også undervises i på mange af
verdens universiteter.
Så ja det vi taler om er en markedsføringsform som du ikke anerkender,
men kim, det er helt accepteret- alle behøver ikke have den samme
opfattelse. Så hvis du ikke mener det vil være effektivt og at vi vil
være istand til at rejse en seriøs kapital, til investeringer, denne
vej, ja så er du naturligvis velkommen til at have denne opfattelse.

Vi er ikke en investeringsforening, vi er et Engelsk
investeringsselskab. Men lad os lave en aftale KIM, du får alle
personlige oplysninger på mig og hvis du så går ind og tar en aktie og
det viser sig at du ender med at tabe penge på den, ja så refunderer
jeg gerne det fulde beløb. Så hvis du har risikovillig kapital på,
stort kroner 2250,- ja så indgår jeg gerne ef aftale med dig.

Når du ER aktionær køber du til noget der svarer til lavere kurs. Dvs
ca.75 Euro lavere på hver aktie.

Men Kim, det ville også være alt for let hvis lill Danevang var så
let et marked at komme ind på, og at man slet ikke mødte modstand hvis
man prøvede at gøre noget anderledes. Hvad tror du bankerne forrenter
dit indestående med P.a. tror du kun det er med 25% for så tro om
igen.

Det skal jo siges at hvis kursen viser sig for høj efter de 2 år vil
den naturligvis blive justeret. Men hvis den nu kommer ned på 9% er
det så en dårlig investering???? plus vi takker økonomisk hvis man
henviser flere investorer til os....
Vi udbetaler for henvisninger hver uge.

Tak for jeres tid, fortsat god dag

Donny
dm@dintryghed.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-08-04 12:38

Donny wrote:

> Der er altid mange holdninger til at sælge et produkt via et netværk,
> men det har gang på gang bevist sin effektivitet.

Jeg har intet mod salg via netværk. Det er dog langt fra altid den mest
effektive salgsform, og det er sjældent den bedste salgsform med hensyn
til salgsomkostninger - produkterne ender ofte med at være dyrere end
sammenlignelige produkter solgt på traditionel vis.

> [...]
> valgt at rejse kapital via denne efterhånden gamle og velkendte
> markedsføringsform som der forresten også undervises i på mange af

Når jeg skriver, at det minder om pyramidespil, er det fordi, det for
mig ser ud som om, det vigtigste i projektet er at få solgt aktier, som
man så kan få formidlingsprovision af. Investeringsdelen hænger ikke
sammen.

> [...]
> jeg gerne det fulde beløb. Så hvis du har risikovillig kapital på,
> stort kroner 2250,- ja så indgår jeg gerne ef aftale med dig.

Jeg har risikovillig kapital, men jeg vil ikke investere den i projekter
som ikke hænger sammen, eller som jeg mistænker for at være lidt for
smarte og med risiko for at være decideret fup og svindel. GVC falder
ind i den kategori.

> Men Kim, det ville også være alt for let hvis lill Danevang var så
> let et marked at komme ind på, og at man slet ikke mødte modstand hvis
> man prøvede at gøre noget anderledes.

Det er ikke, at man prøver noget, der er anderledes. Hvis Peter Straarup
eller en anden med erfaring i finansverdenen havde valgt en sådan
salgsform kunne det måske have været noget, jeg ville investere i - men
så kan du også være temmelig sikker på, at du ikke havde en
emissionskurs på 200% og absolut ikke løfter om et udbytte på 30%. Ikke
engang i 80'ernes højrentesamfund kunne du støde på den slags løfter fra
seriøse investeringsvirksomheder.

> Hvad tror du bankerne forrenter
> dit indestående med P.a. tror du kun det er med 25% for så tro om
> igen.

Nej, for hvor i alverden skulle de dog få pengene fra? Vi kan hurtigt
blive enige om, at bankrenterne på indlån er mikroskopiske, men du kan
nu engang ikke forvente at kunne få mere i rente på indlån, end det
koster at låne penge. Og du kan i dag låne penge til under 5% i rente.

Hvis det var så let at opnå et udbytte på 30%, så prøv at spørge dig
selv, hvorfor bankerne låner penge ud til 5% i stedet for at investere
dem sådan som GVC har tænkt sig at gøre det. Bankerne har endda den
fordel, at de trods alt kender lidt til investeringsbranchen i
modsætning til de to stiftere i GVC.

> Det skal jo siges at hvis kursen viser sig for høj efter de 2 år vil
> den naturligvis blive justeret. Men hvis den nu kommer ned på 9% er
> det så en dårlig investering????

Hvis man var startet på 9% ville min mistænksomhed være vakt, og jeg
ville ikke selv investere i virksomheden, men alarmklokkerne havde nok
ikke ringet ud fra renten alene. Når man starter på 30%, så lyser alle
lamper rødt, og sirenerne hyler.

Du roder desuden rundt i begreberne. Ikke særlig betryggende for en, der
er involveret i en investeringsvirksomhed. Det er endnu en grund til at
jeg kommer til at tænke på pyramidespil - her er det nemlig også typisk,
at folk slynger om sig med betegnelser, som de ikke kender betydningen
af.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-08-04 12:58

Kim Ludvigsen wrote:

> emissionskurs på 200% og absolut ikke løfter om et udbytte på 30%. Ikke
> engang i 80'ernes højrentesamfund kunne du støde på den slags løfter fra
> seriøse investeringsvirksomheder.

Hvilket får mig til at tænke på et bankkrak i midten af 80'erne (var det
Kronebank?). Banken havde tiltrukket en del indlånere ved i store
annoncer at tilbyde en forrentning på vist nok 12%. Da banken krakkede,
var der ingen trøstende ord at hente for dem, der havde mistet penge.
Tværtimod sagde flere eksperter, at de selv var ude om det, for enhver
kunne sige sig selv, at man ikke kunne få så meget i rente på et
almindeligt indlån.

Udlånsrenten lå vist omkring 15% og den almindelige indlånsrente vist
omkring 7%.

Nogen der kan huske, om det var Kronebank og de rette rentesatser?

--
Mvh. Kim Ludvigsen