Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
tjene penge
Fra : MVN

Dato : 29-06-04 10:41

nogle der har forslag til hvordan man tjener lidt/mange penge ved
fritidsarbejde ?

jeg gider ikke stemme dørklokker med shampoo prøver,og gider heller ikke
investere 10.000kr for at tjene 100.000kr

nogle forslag til hvordan man får penge ved et fritidsarbejde ?

MVN

martinvn21@hotmail.com

Fra : Anita

Dato : 29-06-04 13:55

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> nogle der har forslag til hvordan man tjener lidt/mange penge ved
> fritidsarbejde ?
>
> jeg gider ikke stemme dørklokker med shampoo prøver,og gider heller ikke
> investere 10.000kr for at tjene 100.000kr

Jamen, hvad gider du så? Det var måske bedre at tage udgangspunkt i dét.

> nogle forslag til hvordan man får penge ved et fritidsarbejde ?

Der er godt nok uendeligt mange muligheder. Men start med at søge nogle jobs
eller gå ud og spørge om de mangler nogen på forskellige arbejdspladser. Det
er nok ikke helt utænkeligt her i sommerferieperioden.

Lidt flere oplysninger (hvor mange penge, timer, tidspunkt for jobbet, hvad
kan du/erfaring osv.) vil nok kunne give mere kvalificerede svar.

Venligst Anita

Fra : MVN

Dato : 29-06-04 15:49

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvad
> kan du/erfaring osv.) vil nok kunne give mere kvalificerede svar.

jeg gider ikke spilde min tid på folk der ikke læser mine post ordentligt

læser du ikke linie 9 fra toppen ??

"""> > fritidsarbejde ?"""

hvorfor fanden skriver du så

> [...]
Det
> er nok ikke helt utænkeligt her i sommerferieperioden"""

jeg har et 37 timers arbejde som jeg er glad for,men vil IGEN IGEN IGEN
henvise til linie 9 fra toppen "fritidsarbejde" = arbejde i fritiden =
arbejde når jeg har fri fra "arbejde" (37 timer fast arbejde)

har desuden fået 2 mails med seriøese henvendelser

takker K.N. og Morten

MVN

Fra : Anita

Dato : 29-06-04 16:56

"MVN" <o@o.o> skrev

> jeg gider ikke spilde min tid på folk der ikke læser mine post ordentligt

Jeg har skam læst din post!

> [...]
> """> > fritidsarbejde ?"""
>
> hvorfor fanden skriver du så
>
> """> Der er godt nok uendeligt mange muligheder. Men start med at søge

Det skriver jeg for >>fanden<< da fordi det er den måde man får et job på.
Læs avis, søg på nettet eller stem dørklokker. Disse fremgangsmåder kan
sagtens give pote, selvom man kun søger et job på 10 timer/uge. Hvad havde
du regnet med?

> jeg har et 37 timers arbejde som jeg er glad for,men vil IGEN IGEN IGEN
> henvise til linie 9 fra toppen "fritidsarbejde" = arbejde i fritiden =
> arbejde når jeg har fri fra "arbejde" (37 timer fast arbejde)

Jamen det er da fint. Men du oplyste jo ikke om dit faste arbejde var
nattevagt, studie eller andet. Men det skulle man som læser måske bare kunne
gætte sig til?

Der er skam intet galt med at gå ud og SØGE et fritidsjob. Det har jeg da
selv gjort masser af gange.

> har desuden fået 2 mails med seriøese henvendelser

Min henvendelse var skam yderst seriøs.

Venligst Anita

Fra : Claus J. Nielsen

Dato : 29-06-04 18:08

Prøv dog lige at tale ordenligt til damen! Du skal da i det hele taget være
glad for at hun gad spilde sin tid på en plattenslager som dig!

Fra : Tjinca

Dato : 29-06-04 20:03

> [...]

> arbejde når jeg har fri fra "arbejde" (37 timer fast arbejde)
>
> har desuden fået 2 mails med seriøese henvendelser

Styr dog lige dit sprog!!!

For mig at se, så svarede Anita pænt og sagligt på dit indlæg, og hvis du
ikke kan bruge nogle af hendes forslag og råd til noget konstruktivt, så har
du sgu ikke fortjent flere svar på dit indlæg.

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-06-04 21:47

MVN wrote:

> jeg har et 37 timers arbejde som jeg er glad for,men vil IGEN IGEN IGEN
> henvise til linie 9 fra toppen "fritidsarbejde" = arbejde i fritiden =
> arbejde når jeg har fri fra "arbejde" (37 timer fast arbejde)

Med den holdning får du sgu ikke noget arbejde i fritiden.

For når du er på arbejde, så er du på arbejde og har ikke tid til fri.

Derudover kan du svare folk pænt, som gider at hjælpe dig.... Og
derudover, så kunne du jo give lidt flere oplysninger om, hvor i landet
du befinder dig.....men når man giver dig et par gode råd, så får man
bare et surt svar....så nej, de råd jeg måtte have haft til dig....dem
får du sgu ikke.

mvh

Carsten Riis

Fra : Jan H.V. Pedersen

Dato : 13-08-04 01:46

Det kan godt være det er et dumt at jeg lægger dette indlæg
men kunne det være en løsning, hvor du kan skaffe 20 kunder
og 3 som vil gøre som dig som hver får 6 kunder inden for
30 til 60 dage (kommer lidt an på din start dato), så har jeg måske
en mulighed, som gør du har tjent mere end du har invisteret på
de denne tidsramme.

Skal sige det er et godkendt selvskab inden for telebrancen.
er det noget så skriver du bare en mail. Der skal bare slettes
lidt i mail adressen så er den klar.

Fra : Donny

Dato : 17-08-04 21:33

"Jan H.V. Pedersen" <jh(sletdette)@jhenri.dk> wrote in message news:<411c0f59$0$304$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Skal sige det er et godkendt selvskab inden for telebrancen.
> er det noget så skriver du bare en mail. Der skal bare slettes

Hej.
Mit tilbud er enkelt.
Hvis du ikke er genert, hvis du er en normal væltalende voksen mand,
så kan du henvise småsparer til vores nye investering.

Der er ikke så meget i det og det betaler fornuftigt, det bliver
udbetalt løn en gang om ugen.
Vi er et engelsk investerings firma, vi garanterer 15% forrentning
p.a. til vores aktionærer.

Hvis du feks henviser 3 kunder til os om ugen som hver kun køber en
enkelt aktie, ja så har du ca 1650 kr om ugen.

Jeg skal lige sige at vi har valgt at markedsfører vores investering
via investorhenvisninger, dvs. vi skriver til nye investorere at hvis
de synes om deres køb og er tilfredse, ja så ser vi gerne at de
henviser os andre nye investorer. Hvis de gør dette betaler vi dem for
det. Grunden til at vi har valgt denne form, er de gode resultater vi
har set fra selv relativt useriøse udenlandske firmaer, derfor satser
vi som nogle af de første i Europa, inden for dette felt, på denne
markedsføringsform.

Man kan jo spørge i mange brancher, men det der altid bringer flest
faste kunder i butikken, er andre tilfredse og glade kunder.....så det
satser vi på.
Så hvis du kan give en hånd med betaler vi gerne godt.

Hvis du ikke er glad for Direct sales eller Network Marketing er det
nok ikke noget for dig, men hvis du ikke er bange for noget nyt, hvis
du er objektiv og kan se potentiale i produktet og kan komme i tanke
om flere der nok ville være interesseret i at få forrentet nogle af
deres penge med 15%, ja så send mig en mail og lad os tage en
uforpligtende snak om mulighederne.

Med venlig hilsen

Donny M.
dm@dintryghed.dk

Fra : Jonathan Stein

Dato : 17-08-04 22:00

Donny wrote:

> Vi er et engelsk investerings firma, vi garanterer 15% forrentning
> p.a. til vores aktionærer.

Hvorledes fungerer denne garanti i praksis? Har I en bankgaranti
eller en bunden garanti-kapital?

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Donny

Dato : 18-08-04 10:04

Jonathan Stein <jstein@image.dk> wrote in message news:<41227088$0$73942$14726298@news.sunsite.dk>...

> Hvorledes fungerer denne garanti i praksis? Har I en bankgaranti
> eller en bunden garanti-kapital?
>
> M.v.h.
>
> Jonathan

--------------------------

Hej Jonathan,

Vi har en investor med store interesser i os og i at projektet bliver
en stor succes, denne har givet en garanti på at vi de 2 første
forretningsår minimum vil være i stand til at udbetale en dividende på
min. 15% (denne er den amerikanske private investeringsfond H.C.
Williams)
Vi er til at starte med et private UK ltd. company, men målet på sigt,
er naturligvis børsen.

Du kan se mere på hjemmesiden: www.dininvestering.dk (denne er min
danske formidlingsside)
Firmaets officielle side hvor bestilling kan ske er: www.gvclife.com
bestil ved id nr 23)

God dag.

Donny
dm@dintryghed.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-08-04 12:01

Donny wrote:

> [...]
> forretningsår minimum vil være i stand til at udbetale en dividende på
> min. 15% (denne er den amerikanske private investeringsfond H.C.

Hvilken sikkerhed får H. C. Williams til gengæld? Aktier?

Og har du nærmere beskrivelse af firmaet? Jeg tænker her på, at
garantien jo intet er værd, hvis ikke H. C. Williams er god for pengene.

Noget som jeg ikke lige husker at have set i prospektet: hvor mange
aktier har de to stiftere - inden/efter emissionen?

Og igen, dividenden er altså 30%. Man udregner dividenden (udbytte) af
pålydende ikke af kursen. Du mener sikkert forrentning af den
investerede kapital - hvilket dog heller ikke vil være korrekt,
medmindre kursen ligger fast på 300 euro i hele perioden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 18-08-04 11:50

Donny wrote:

> [...]
> forretningsår minimum vil være i stand til at udbetale en dividende på
> min. 15% (denne er den amerikanske private investeringsfond H.C.

Jeg bliver jo altid lidt bekymret, når hverken Google eller D&B
kender noget til garanten. Har du et link?

Fra : Devilicious

Dato : 18-08-04 13:07

> [...]
> forretningsår minimum vil være i stand til at udbetale en dividende på
> min. 15% (denne er den amerikanske private investeringsfond H.C.

Er denne aftale offentlig? Hvordan kan man være sikker på den eksistere?
Hvor er H.C. Williams børsnoteret? Er der adgang til deres regnskaber så man
kan sikre sig der er tilstrækkelige værdier i selskabet til at kunne dække
dividenden på 15% af 2.000.000 shares af 150 EUR? Hvilket revisionsselskab
revidere dette selskab?

> Du kan se mere på hjemmesiden: www.dininvestering.dk (denne er min
> danske formidlingsside)

Hvordan bliver jeg som privat investor beskattet af investering i en sådan
aktie? Kan jeres aktie også købes til en dansk kapitalpension? Hvad er de
skattemæssige konsekvenser?

Hvordan kan det være I selv har lavet jeres eget prospekt? :D
(Lad nu være med at sige det er for at spare penge, ellers dør jeg af grin).

Fra : Donny

Dato : 19-08-04 00:39

"Devilicious" <Magickemi@hotmail.com> wrote in message news:<cfvgo6$1bid$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
>
> Hvordan kan det være I selv har lavet jeres eget prospekt? :D
> (Lad nu være med at sige det er for at spare penge, ellers dør jeg af grin).

------------------------------

Der bliver skudt fra alle retninger nu hva` ? : ) ok her et par
svar.

> [...]
> dividenden på 15% af 2.000.000 shares af 150 EUR? Hvilket revisionsselskab

H.C. Williams er en priat investo (privat) aftalen vil blive påført
prospektet asap. Som privat er de naturligvis ikke registreret og der
er ikke krav til indsigt....de garantier der foreligger vil blive
trykt i prospektet.

> Hvordan bliver jeg som privat investor beskattet af investering i en sådan
> aktie? Kan jeres aktie også købes til en dansk kapitalpension? Hvad er de
> skattemæssige konsekvenser?

Man beskattes som man gør ved overskud på en normal dansk aktie, hvis
man har firma kan man investerer før skat og har dermed mulighed for
at binde kapitalen i denne investering, man beskattes som
kapitalindkomst, det er investorens egen pligt at oplyse om indkomst
genereret udenfor landets grænser. Det er det samme hvis ud har aktier
ved www.nordnet.se, på en konto der...det skal du også selv oplyse.

Folk der investerer igennem en fond, så det praktisk er fonden der
investerer, ja de bliver ikke beskattet, men fonden bliver beskattet
efter det distrikt den ligger i, og landets gældende regler, hvis
dette er Belize, St. Kit etc., ja så vil det jo så sige 0-1% skat.

Man kan først investere pensionsmidler når vi registrerer os her i dk
ved nogle af handelspladserne, eller registrere vores egen.

Mht. afkast, vil du prøve at påstå at man ikke kan lave et overskud
der er bedre end den generelle udvikling i markedet?
Nu er det sådan at vores andet selskab GVC (dintryghed. dk) også min
side) vi tibyder specielle investeringer til de af vores kunder der
stifter en fond eller har en, til dem tilbyder vi at investere med i
vores pulje, hvor vi har 1 plads i en hedge fond. Vi giver ingen
oplysninger ud over afkast fra fonden til den pågældende kunde, så der
vil du nok helt stå af og mene den er gal, men igen- dette er kun
noget for de der er risikovillige og ved lidt om hvad de går ind til
og har skal da helt klart være en potion tillid til stede....ellers
behøver vi slet ikke at handle...men pointen i alt det her er at den
igennem de seneste 3 år, kun har lavet 1 måned med et lille underskud,
ellers har snittet ligget over 3-4% pr måned selv under 9/11. Dette er
højt "JA" men her er et link til en dansk hedge fond(se deres afkast i
99 og op til nu).... prøv så at læg mærke til de reklame bannere man
kan trykke på på forsiden og se de min. beløb vi taler om...der har vi
den fordel at vi giver alle mulighed. Så du skal ikke sige at det ikke
er muligt. Se: http://privestor.relationshuset.dk/index.php?o=df937932a7fa6371ca2dd79f5446684b

Hav det godt så længe
D.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-08-04 09:18

Allerførst skal det siges, at jeg er ikke økonom eller ansat i
investeringsbranchen. Mit kendskab stammer udelukkende fra mange års
interesse og avislæsning. Professionelle kan derfor sagtens finde fejl i
det, jeg skriver i dette eller tidligere indlæg, men jeg vil vove at
påstå, at min viden ligger betydeligt over den, du (Donny) har præsteret
hidtil.

Og egentlig tror jeg ikke nedenstående vil overbevise dig om noget, for
det virker som om, du er indblandet i firmaet som andet end almindelig
aktiekøber, og at du har parkeret al fornuft et eller andet sted langt,
langt væk. Eller også er det moralen, du har parkeret langt væk, mens du
fokuserer på de penge, du kan tjene ved at videresælge dårlige
investeringer i form af aktier i GVC.

> [...]
> prospektet asap. Som privat er de naturligvis ikke registreret og der
> er ikke krav til indsigt....de garantier der foreligger vil blive

Det lyder som en temmelig værdiløs garanti, medmindre han har indsat
pengene på en spærret konto eller har fået udstedt en bankgaranti på
beløbet.

> [...]
> efter det distrikt den ligger i, og landets gældende regler, hvis
> dette er Belize, St. Kit etc., ja så vil det jo så sige 0-1% skat.

Men så skal der da vist betales indkomstskat, når man modtager penge fra
fonden.

> Mht. afkast, vil du prøve at påstå at man ikke kan lave et overskud
> der er bedre end den generelle udvikling i markedet?

Selvfølgelig kan man det. Men der er meget langt fra et par procent over
den generelle udvikling og så til at love et udbytte på 30%.

Du henviser til Privestor, så lad os kigge lidt nærmere på deres tal.
Deres investering i obligationer har givet 6,3% i snit over de sidste 5
år, mens Danske Invest gav 5,24%.

Deres investering i aktier har givet 4,13% i snit over de sidste 5 år,
mens KFX har givet 1,42%. Og læg lige mærke til, at dette udelukkende
skyldes en forrentning på over 50% i 1999 - under dot.com-feberen. Uden
dette år, ser resultatet helt anderledes ud.

Privestor har også to mere specielle porteføljer, den ene (AIP Global
Diversified) har givet et akkumuleret afkast på 75,58% siden starten af
2000 - jeg har desværre ikke den rette formel til at omregne det til
årlig procent, men lidt hovedregning viser, at den årlige forrentning
ligger lidt under 15% over de 4½ år. Det er /meget/ pænt.

Multi Strategy Programme startede i 2002, og har siden givet en
gennemsnitlig forrentning på 8,4%.

Der er meget langt fra disse tal og op til 30%. Læg forøvrigt også lige
mærke til, hvad der står på Privestors grafer: "Historisk afkast er
ingen garanti for fremtidige afkast". Det er noget som mange har en
tendens til at glemme.

Lad os se lidt på GVCs investeringsfilosofi, sådan som den er beskrevet
i prospektet:

1. Lav risiko aktieinvesteringer ....................... 15%
2. Lav risiko andre investeringer ...................... 45%
3. H°j risiko aktie- og andre venture-investeringer .... 20%
4. Valutahandel ........................................ 10%
5. "Hedge"- og aktiefonde .............................. 10%

Hele 60% af investeringerne investeres fornuftigt nok i
lavrisiko-investeringer. Disse giver typisk en forrentning, der ligger
meget tæt på den almindelige forrentning. Den har vist ligget på 4-6% de
seneste år. Så ikke nok med at du skal skabe en ekstraordinær høj
forrentning af de investerede midler, du har under halvdelen af den
investerede kapital at gøre godt med.

Kort sagt, skal de 40% af kapitalen give en forrentning på over 60% om
året. Og som vi lige har set af ovenstående, så giver hedgefondene langt
fra så meget, så reelt har du kun de 30% af kapitalen til at skabe den
lovede superforrentning. Og alt dette lægges i hænderne på to gutter
uden erfaring i finansverdenen.

Jeg er forøvrigt stadig interesseret i at vide, hvor mange aktier de to
har før og efter emissionen.

Hvis nu GVC var så god en forretning, så burde du forøvrigt gå i banken
og låne 1.000.000 kroner til 5% i rente og investere dem i GVC, så ville
du jo stadig tjene 10% i årlig rente. Eller hvorfor ikke låne 10.000.000
kroner, så ville du kunne leve højt og flot på renterne uden at lave
mere resten af dit liv.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jan H.V. Pedersen

Dato : 23-08-04 11:53

Lille tilføjelse vi formidler telefoni i mere end 12 lande nu,
nogen lande endda med mobiltelefoni, ellers kun fast net.

Hvad tjener du penge på. Jo du tjenere pengene hver gang
din kunde bruger sin telefon og lige så længe kunden er
ved dette selskab.