? om afbudsrejser.
Fra : Jahrboy

Dato : 27-06-04 22:07

Hej!.
Har nogen erfaringer ang. afbudsrejser?..... kan man i princippet gå ud i
lufthavnen(Kastrup) og spørge div. rejseselskaber om de har afbud til
rejser, fly m.m og derved være heldig og få en rejse billigt?..... Eller er
det bedre af fatte tlf og ringe rundt til rejsebureauene?...

Tak på forhånd!.
Jan

Fra : RejserNU

Dato : 27-06-04 22:47

Hej Jan
Du kan ikke mere fare ud i lufthavnen og få en rejse men sæt dig foran din
pc og surf lidt rundt og se hvad du kan finde

Her er et link til en lang række afbudslister

http://www.RejserNU.dk/afbudsrejser.php

Hilsen
Lars

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 28-06-04 11:39

"RejserNU" <RejserNU@rejsernu.dk> wrote in news:gfHDc.18428
$Vf.1045047@news000.worldonline.dk:

> Her er et link til en lang r‘kke afbudslister
>
> http://www.RejserNU.dk/afbudsrejser.php

....Og nye popup-vinduer hver gang man skifter side.

Mvh

Hans-Henrik

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 27-06-04 23:57

Hej Jan

jeg prøvede for et par år siden at gå i lufthavnen som du beskriver
men det var ikke muligt at få noget på den måde
endda jeg stod med kufferten pakket !!!

sidst jeg bestilte
så jeg på nettet hos de forskellige bureauer
og fandt det der passede mig bedst
og så ringede jeg simpelthen derind
fik aftalt det nødvendige og fik alle tiders rejse til dagen efter .

Men man skal være hurtig
de forsvinder som dug for solen .

god rejse

hilsen
Ingrid Sørensen

Fra : Jahrboy

Dato : 28-06-04 20:14

hej igen!

Nå, men det ser ud til, at jeg bare må være kvik på nettet og ringe rundt
til de forskellige bureauer.
tak for svarene!
Jan