Trans Canada
Fra : Bosse

Dato : 27-06-04 12:50

Hej,

Jeg er ny her i denne gruppe, så måske har mit spøgsmål været oppe at vende
tidligere.
Jeg har nogle venner, som godt kunne tænke sig at køre med tog tværs gennem
Canada
næste år. Har I nogle gode links til sådan en tur? Et dansk rejsebureu, som
arrangerer?
På forhånd tak.
mvh
Bosse.

Fra : bingo

Dato : 27-06-04 21:43

On Sun, 27 Jun 2004 13:50:26 +0200, "Bosse" <axylt@jæqwan.dk> wrote:

> [...]
>tidligere.
>Jeg har nogle venner, som godt kunne tænke sig at køre med tog tværs gennem

Kik her :
http://www.myplanet.dk/html/dkindex.html

De ved alt om at rejse i Canada - har selv brugt dem et par gange -
dem der sidder ved telefonerne har selv rejst der. Perfekt behandling
af vores rejser i Canada - så prøv dem !
Hilsen Mogens

Fra : Bosse

Dato : 03-07-04 10:49

"bingo" <m2j@inamet.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dem der sidder ved telefonerne har selv rejst der. Perfekt behandling
> af vores rejser i Canada - så prøv dem !

Tak for hjælpen
Bosse