Campingpladser i Tjekkiet, ikke Prag
Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 07:45

Vi leder efter gode campingpladser i Tjekkiet, især sydtjekkiet. Gerne
børnevenlige (2 på 6 år) og gerne med lidt at se på.

Eller skulle vi holde os til pensionater ?

/karsten

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 27-06-04 11:30

Prøv på dette link

http://www.camp.cz/index.php?akce=mainpage&lng=dk&act=jazyk_dk

Hvis i vil besøge drypstenshulerne, kan jeg anbefale jer, at se omkring byen
blansko, lidt nor for Brno.

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 15:55

Takker. Det er lige det