Outlook kører i baggrunden
Fra : Jan

Dato : 26-06-04 19:55

Hej

Jeg har Outlook 2002 og har følgende "problem"

Det virker som om Outlook kører i baggrunden, selvom programmet ikke er
startet op. Det vil sige, at der bliver hentet og sendt mail uden at
programmet er startet.
Jeg har sat den til at hente/sende post hvert 3. minut, men det burde vel
kun virke hvis programmet er startet !!

Nogen der har en ide til hvad der kan være galt ?

vh
Jan

Fra : Søren Blom

Dato : 26-06-04 20:33

"Jan" <jsle@hotmail.com> skrev

> Nogen der har en ide til hvad der kan være galt ?

Har du tjekket for virus?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jan

Dato : 26-06-04 20:43

Ja, det gør jeg jævnligt, og har automatisk opdatering af virus
definitioner.'

vh
Jan

Fra : L. E. P.

Dato : 27-06-04 08:15

Sat, 26 Jun 2004 20:55:17 +0200 skrev "Jan" <jsle@hotmail.com> i en
meddelelse:

> [...]
>
>Det virker som om Outlook kører i baggrunden, selvom programmet ikke er
>startet op. Det vil sige, at der bliver hentet og sendt mail uden at

Hvad får dig til at tro det?

Hilsen Lars

Fra : Jan

Dato : 27-06-04 19:22

Jeg kan høre at der modtages mail (ding lyd for modtagelse)

vh
Jan

Fra : Peter Binderup

Dato : 27-06-04 10:56

Har du en Pocket PC enhed koblet til?

Når min pocket PC er koblet til så har den Outlook kørende i baggrunden
hele tiden.

/Peter

Fra : Jan

Dato : 27-06-04 19:20

Jeg har en smartphone med outlook stående i en cradle. Måske det så er der
vi har "problemet"

vh
Jan