fødevare på turen
Fra : Tournesol

Dato : 26-06-04 08:29

Godmorgen

Nu nærmer sig tiden hvor vi snart driver afsted med cv og vi glæder os
vildt!!!!
Nye dæk er kommet på cv

Men jeg kom til at tænke på er der nogle fødevare man ikke må tage med her
fra danmark og ind i tyskland holland og frankrig???

Mvh
Henriette.

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 26-06-04 09:42

Hvorfor gøre turen dyrere end højest nødvendig, Danmark er det dyreste land,
at købe fødevarer i, og Tyskland har fortræffelige fødevarer til rimelige
priser.

Fra : Tournesol

Dato : 26-06-04 19:33

Hejsa

> Hvorfor gøre turen dyrere end højest nødvendig, Danmark er det
> dyreste land, at købe fødevarer i, og Tyskland har fortræffelige
> fødevarer til rimelige priser.

Næ nej enelig ikke det var nu mere fordi jeg ahvde tænkt mig at tømme
køleskabet og tage det med istedet for at smide det ud

Knus Henriette.