Weeeeeeeee
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-05-01 12:21

Hej Gruppe

Endelig har jeg fået overtalt min kæreste til at Neo skal ha' en
legekammerat............. så nu skal vi på udkig. *SSSSSS*

Hvad er der af internater og lign. omkring Århus? Nogen der ved det?
Vil jo gerne hjælpe en mis i nød, hvis det er........

Hilsen
En glad Joan og forhåbentligt en lige så glad Neo, når der kommer nyt
familimedlem

Fra : Gitte J.L

Dato : 05-05-01 12:43

Hej Joan
Der ligger "Dansk Dyreværn Århus" og hvis ikke netscape kørte så dårligt
nu, så havde jeg sendt et link med Men du finder dem nemt ved en
søgning i Altavista.
Ellers...slå op i telefonbogen under katte...jeg kan nemlig ikke huske om
KV også har et kattehjem i Århus.
Held og lykke til
- Gitte

PS: Køb evt. en flaske Feliway...det nyttede rigtig meget hos os, da
kattene lissom ikke blev så overgearede som de ellers ville ha været ved
introen (er jeg overbevist om)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-05-01 12:46

"Gitte J.L" <gjlo98@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Joan
> Der ligger "Dansk Dyreværn Århus" og hvis ikke netscape kørte så dårligt
> nu, så havde jeg sendt et link med

Hej Gitte
*S* Har kigget på Dansk Dyreværn Århus og skal snarest en tur derind.

Joan