Outlook 2002: Import af gamle mails og adr~
Fra : Leo Jensen

Dato : 25-06-04 21:24

Hej

Jeg har lige installeret Windows på ny. I håb om at kunne bevare mine gamle
data har jeg placeret den nye installation på D-drevet, mens den gamle
ligger på C-drevet. Er der mulighed for at finde sine gamle mails og
adressekartotek ?

MVH Leo

Win XP Pro, IE6, Outlook 2002 SP3

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-04 21:34

Den 25-06-2004 22:24 skriblede Leo Jensen:

> [...]
> data har jeg placeret den nye installation på D-drevet, mens den gamle
> ligger på C-drevet. Er der mulighed for at finde sine gamle mails og

Du burde kunne finde dine mail data her i form at en .pst fil
C:\Documents and Settings\[Din bruger]\Lokale indstillinger\Application
Data\Microsoft\Outlook\*.pst

Når du kender dens placering, går du via outlook ind i menuen:
'Filer' > 'Importer og Eksporter' > 'Importer fra andet prog. eller fil'
> 'fil med private mapper (pst)'
Gennemser og finder filen og SÅ importere du :)

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Leo Jensen

Dato : 26-06-04 16:05

"Søren Løbner" <"soren AT lobner DOT dk"> skrev i en meddelelse
> [...]
> 'Filer' > 'Importer og Eksporter' > 'Importer fra andet prog. eller fil'
> Gennemser og finder filen og SÅ importere du :)

Rigtig mange tak Jeg skulle selvfølgelig lige have indstillet min
explorer, så den ville vise skjulte filer og mapper, men så kørte det også.
Der lå da lige 400MB...

MVH Leo