Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
nVidia kort m. VIVO stik ?
Fra : Zup Zuip

Dato : 25-06-04 16:18

Hejza.

Har en Medion computer med et FX5200 kort i, der er et stik (VIVO??) bag på
kortet til Video (Composite/S-Video).
Kortet kunne jeg godt tænke mig at udskifte, det er for polio svagt, men kan
man købe et andet med VIVO stik på ?

Og havd er bedre, FX 5600 eller FX5700 ?

--
//Gorm

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-06-04 17:53

Zup Zuip wrote:
> Hejza.

Knuzz.

> Har en Medion computer med et FX5200 kort i, der er et stik (VIVO??)

VIVO = Video In, Video Out.

> bag på kortet til Video (Composite/S-Video).
> Kortet kunne jeg godt tænke mig at udskifte, det er for polio svagt,
> men kan man købe et andet med VIVO stik på ?

Ja, det kan man godt.

> Og havd er bedre, FX 5600 eller FX5700 ?

Det dyreste.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Zup Zuip

Dato : 27-06-04 19:20

Sune Salminen wrote:

> Ja, det kan man godt.

Ok, men hvor ?
Har søgt på edb-priser, men der fremgår det ikke tydeligt om kortet har det
famøse stik monteret, og billdet viser ikker noget.

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-06-04 23:30

Zup Zuip wrote:

> Ok, men hvor ?

Brug 'VIVO' som søgeord efter du har valgt 'grafikkort'.

> Har søgt på edb-priser, men der fremgår det ikke tydeligt om kortet
> har det famøse stik monteret,

Hvis det ikke fremgår af oversigten når du klikker på selve kortets navn
at det har VIVO, så har det ikke VIVO.
Det her har f.eks. VIVO - klik på plusset ud for 'stik'.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Zup Zuip

Dato : 28-06-04 05:31

Sune Salminen wrote:

> [...]
> navn at det har VIVO, så har det ikke VIVO.
> Det her har f.eks. VIVO - klik på plusset ud for 'stik'.

Hmmm, det stik som jeg mangler sidder på selve kortet, bagerst, og ikke ved
de andre udgangsstik. :-|

Det er ert 4 pol. stik som minder om det stik som sidder på et CD-Drev til
lyd ud.

Fra : Zup Zuip

Dato : 28-06-04 19:13

Sune Salminen wrote:
> [...]

Se billede i dk.binaer

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-06-04 19:24

Zup Zuip wrote:

> Se billede i dk.binaer
>
> mvh

Jeg kan ikke se det mere, min udbyders retentionstid er meget kort.

Men det stik du taler om, hvad bruges det til?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Zup Zuip

Dato : 28-06-04 19:38

Sune Salminen wrote:

> Jeg kan ikke se det mere, min udbyders retentionstid er meget kort.

Hmmm, har ellers lige uploadet det, og jeg som troede at TDC havde rekord i
retension.

> Men det stik du taler om, hvad bruges det til?

Til video ind fra mit front panel. Stikket er et fladt 4 pol, mage til dem
man bruger til lyd fra CD-Rom stik.

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-06-04 21:03

Zup Zuip wrote:

> Hmmm, har ellers lige uploadet det, og jeg som troede at TDC havde
> rekord i retension.

> Til video ind fra mit front panel. Stikket er et fladt 4 pol, mage
> til dem man bruger til lyd fra CD-Rom stik.

Skal du så ikke bare have det nyeste kort (med VIVO) af samme fabrikat
som dit gamle?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Zup Zuip

Dato : 29-06-04 04:07

Sune Salminen wrote:

> Skal du så ikke bare have det nyeste kort (med VIVO) af samme fabrikat
> som dit gamle?

Jo men jeg kan ikke finde noget kort med det stik på, jeg har dog fundet et
i USA men er i tvivl om det kan bruges i DK hvor vi kører PAL og ikke NTSC.