MMS tilslutning
Fra : Ukendt

Dato : 25-06-04 15:05

Hej NG

Jeg har fået fat i en ny mobil tlf, en LG model G7100 som jeg godt kunne
tænke mig at sende MMS'er fra, men hvordan kan jeg få den til det, er der
noget specielt jeg skal indstille eller hvordan plejer det at foregå?

Jeg har været inde på min udbyder hjemmeside for at tilslutte mig, men min
model står der ikke og jf dem skal jeg kontakte LG for at få det igang...
kan det virkelig passe?

Fra : Johnny B

Dato : 25-06-04 15:42

ring til din udbyder og fortæl dem din sag, det kan være at deres hjemmeside
ikke er opdateret

--
Johnny [ 2000 Frb. ]
--------

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-04 16:40

det har jeg gjort, det er smarttalk. Men det var dem der sagde at jeg skulle
kontakte min producent af mobilen.....

rent teknisk hvad er det der sker??