net4you
Fra : Henning Andersen

Dato : 05-05-01 11:44

Er der nogen der har indkaldsnummeret til ovenstående firma, det plejer at
være 16111 men er rettet til et andet som jeg ikke lige kan finde

--
Mvh.
Henning Andersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-05-01 15:56

Sat, 5 May 2001 12:44:04 +0200, skrev "Henning Andersen"
<rammemc@city.dk>:

>Er der nogen der har indkaldsnummeret til ovenstående firma, det plejer at
>være 16111 men er rettet til et andet som jeg ikke lige kan finde

Ilg. <http://www.net4you.dk/service/support_internet-9598.htm>
er det 16211 med forvalg 1034.

På <http://www.net4you.dk/service/tekniske_oplysninger.htm>, står der
noget andet, et 80 nummer.