Tennisalbue
Fra : louise

Dato : 24-06-04 23:00

Hej

Hjælp jeg har fået en tennisalbue ved at bruge mus!

Er der nogle som kan hjælpe (alternativ behandling m.m)

På forhånd tak

Fra : lene

Dato : 25-06-04 09:20

Hej Louise!

"Udo's Choice" som er en blanding af gavnlige fedtsyrer og "Djævleklo" hjalp
mig meget med mine tennisalbuer. Desuden hjalp elektroterapi også.

MVH Lene

Fra : Helle

Dato : 25-06-04 13:15

"louise" <hubbabuba@al.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hjælp jeg har fået en tennisalbue ved at bruge mus!
>
> Er der nogle som kan hjælpe (alternativ behandling m.m)
>
> På forhånd tak

Heat Lotion hjalp mig (fra Forever)

Mvh Helle

Fra : G.B.

Dato : 25-06-04 16:48

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i meddelelsen news:40dc1765$0$259
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Heat Lotion hjalp mig (fra Forever)

Tigerbalsam (fås meget billigt en hel masse steder) er mindst lige så godt,
og væsentligt billigere.

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Stefan Bengtsson

Dato : 02-07-04 07:50

Du skal lave nogle simple øvelser - der ligger en folder hos din
læge.

Fra : Finn

Dato : 18-07-04 10:07

"louise" <hubbabuba@al.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hjælp jeg har fået en tennisalbue ved at bruge mus!
>
> Er der nogle som kan hjælpe (alternativ behandling m.m)
>
> På forhånd tak

Jeg har haft stor gavn af besøg hos fysioterapeut. "Tennisalbue" kan iøvrigt
sagtens komme fordi der sidder en nerve i klemme i ryggen eller nakken.

Mvh Finn