liniafstand i frontpage express
Fra : H.M.

Dato : 24-06-04 19:28

hej
hvis jeg laver tvungen linieskift, så bliver der dobb.afstand mellem
linierne, jeg kan godt komme ud over dette ved at gå i linieskift og slette
højre magen, men så kommer der en pil bag linien og det ser jo ikke så godt
ud, hvordan kommer jeg ud over dette?
venligst
hanne

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 24-06-04 20:07

"H.M." <DETTEFJERNEShama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
slette
> højre magen, men så kommer der en pil bag linien og det ser jo ikke så

Du skal bruge SHIFT+ENTER for at lave et linieskift der ikke bliver dobbelt.
Pilen bag linien kan ikke ses på nettet - det er kun til din orientering,
ligesom der kommer en kode ved alm. tvungen linieskift. Du kan slå koderne
fra hvis de generer dig. (Ikonet Koder til/fra) i menulinien.

Mvh Charlotte Eglin

Fra : H.M.

Dato : 24-06-04 20:43

hej Charlotte

du skrev:
> [...]
ligesom der kommer en kode ved alm. tvungen linieskift. Du kan slå koderne
>fra hvis de generer dig. (Ikonet Koder til/fra) i menulinien.

Jeg kan ikke se (Ikonet Koder til/fra) i menulinien men det er også ok, men
når jeg ligger siden på nettet så er den ligeglad med det linieskift jeg har
lavet, linien går helt til margen igen, hvad tror du der er galt.
venligs
hanne

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 24-06-04 21:55

> [...]
har
> lavet, linien går helt til margen igen, hvad tror du der er galt.

Hej Hanne

Har du brugt Shift + Enter? Så skulle der gerne blive et linieskift. Hvis du
oplyste adressen på webstedet, ville det være nemmere at se hvad der evt. er
galt.

Mvh Charlotte