E-Mail
webnoob 5265
Mangler du en *gratis* 1Gb mailkonto ---- ~
Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 24-06-04 17:58

Midt i debatten om gmail, synes jeg det er værd at nævne at man allerede kan
få en *gratis* mailkonto ved at besøge

http://www.spymac.com

Har selv oprettet en mailkonto, og det fungerer fint sammen med The Bat! så
jeg formoder det også virker i OE, Outlook og alle de andre mailklienter på
markedet.....

Slut med at vente på Google's projekt med GMail....

Henrik, Slagelse

Fra : Sune

Dato : 24-06-04 19:20

On Thu, 24 Jun 2004 18:57:44 +0200, "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> wrote:

>Slut med at vente på Google's projekt med GMail....

Vente?

De første 6 personer der skriver til 6gmails@pc.dk får en invite fra mig.

Hvis mailen bouncer, er det fordi jeg allerede har givet 6 invites ud, og derfor hurtigt har nedlagt
adressen igen.

Mvh
Sune

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 24-06-04 20:04

Hej Sune

"Sune" <apr2003@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis mailen bouncer, er det fordi jeg allerede har givet 6 invites ud, og

Dermed er det jo også tegn på at projektet fortsat kun er i beta-fasen, for
den skulle da blive offentligt tilgængelig, ikke sandt?

Prøver lykken - har kastet et mail....

Henrik, Slagelse

Fra : Sune

Dato : 27-06-04 14:22

On Thu, 24 Jun 2004 20:19:31 +0200, Sune <apr2003@tdcadsl.dk> wrote:

>De første 6 personer der skriver til 6gmails@pc.dk får en invite fra mig.
>
>Hvis mailen bouncer, er det fordi jeg allerede har givet 6 invites ud, og derfor hurtigt har nedlagt
>adressen igen.

Heh. Dem fik jeg ikke afsat i en fart.
Jeg har stadig 4 invitationer tilbage

Mvh
Sune

Fra : Sune

Dato : 27-06-04 15:58

On Sun, 27 Jun 2004 15:22:15 +0200, Sune <apr2003@tdcadsl.dk> wrote:

>Heh. Dem fik jeg ikke afsat i en fart.
>Jeg har stadig 4 invitationer tilbage

0 tilbage...

Mvh
Sune

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 26-06-04 03:24

http://rediff.com tilbyder også en 1 GB gratis mailkonto.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 26-06-04 10:56

Hej Peder

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> http://rediff.com tilbyder også en 1 GB gratis mailkonto.

Tak. Det er sund konkurrence, at vi alle bliver bekendt med gode steder på
nettet.

Henrik, Slagelse