Hjælp med Vinduer
Fra : Claus

Dato : 05-05-01 10:22

Hej!

Jeg er ved at lave et DOS-program, der benytter sig af vinduer. Jeg er
indtil nu fundet ud af at disse vinduer er meget svært omgængelige.
Umiddelbart er min foreløbige konklusion at man ikke kan lukke vinduer, men
hvis man vil dem til livs er man nødt til at tegne et nyt vindue, der
overskriver dem. Det virker lidt som molboarbejde at skulle overskrive
vinduer hele tiden, så hvis nogen har nogle gode idéer til en nemmere måde
at gøre det på, ville det glæde mig!!

Venlig hilsen
Claus mailto:claus@e-privat.dk

Fra : Mogens Hansen

Dato : 05-05-01 11:57

Hej Claus,
"Claus" <claus@e-privat.dk> wrote in message

> overskriver dem. Det virker lidt som molboarbejde at skulle overskrive
> vinduer hele tiden, så hvis nogen har nogle gode idéer til en nemmere måde
> at gøre det på, ville det glæde mig!!

Du kunne prøve at bruge Turbo Vision.
Det fulgte med Borland C++ V4.5

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : John Mørck Hansen

Dato : 05-05-01 13:02

"Claus" <claus@e-privat.dk> skrev
> [...]
> overskriver dem. Det virker lidt som molboarbejde at skulle overskrive
> vinduer hele tiden, så hvis nogen har nogle gode idéer til en nemmere måde

Du kunne bruge Turbo Vision, men hvis du er interesseret så har jeg lavet et
sådan system en gang. Alt er i objekter. Det indeholder både vinduer,
tekstboks, knapper med skygge, frames, procesindikator og meget meget mere.
Jeg har vist stadigvæk koden... du må få den hvis du vil ?

(John =