Hele siden skal ikke indlæses hver gang...~
Fra : Kasper Pedersen

Dato : 24-06-04 11:20

Jeg har en side som jeg har lavet i FP2003 og jeg ridser den ganske kort op
her:

menu 1 menu 2 menu 3 menu 4 menu5
undermenu 1 osv. osv.

Informationer / billeder
Informationer / billeder
Informationer / billeder
Informationer / billeder
Informationer / billeder
Informationer / billeder
Informationer / billeder

Når jeg trykker på menu2 skifter undermenupunkterne, men hele siden bliver
indlæst igen. Jeg vil ikke ha at menu1 linjen og alt det grafik som ligger
der oppe ikke bliver indlæst på ny, da det er det samme. Hvordan kan jeg
forhindre dette?

På forhånd tak.

--
Husk at fjerne "FJERN" fra min mail adresse.

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 24-06-04 12:52

"Kasper Pedersen" <info@"FJERN"specdep.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der oppe ikke bliver indlæst på ny, da det er det samme. Hvordan kan jeg

Du kan oprette en rammeside med menuen i den ene ramme og indhold i den
nederste, så indlæses kun den nederste ramme ved valg i den øverste.

Mvh Charlotte Eglin

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 25-06-04 11:11

Tak, det var lige det der skulle til

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 25-06-04 21:51

> Tak, det var lige det der skulle til

Selv tak - det er kun dejligt at kunne hjælpe