Billigste "always on"?
Fra : Peter Knutsen

Dato : 23-06-04 21:00

www.webspeed.dk (TDCs kabel-TV) har 64/64 til 149 per måned, men
det kræver at man får kabel-TV fra TDC.

Er der andre billige løsninger? Nu eller i den nærmeste fremtid?
Eller den lidt fjernere fremtid?

Jeg læser en masse om superbredbånd og hyperbredbånd og
uendeligt stor downloadhastighed, men hvad med ganske almindelig
internetadgang til fast pris uanset forbrug?

--
Peter Knutsen

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 25-06-04 10:46

> [...]
> uendeligt stor downloadhastighed, men hvad med ganske almindelig
> internetadgang til fast pris uanset forbrug?

Hvis du bor i lejlighed eller lignende, bør din boligforening investere i et
eget netværk. Det er det billigste.
Hvis du bor i parcelhus, så er der DSL, internet via eksisterende kabeltv og
måske FWA. Prøv evt at dele en DSL linie med din nabo eller prøv at få
medarbejderbredbånd gennem din arbejdsgiver (så betaler skatten op til 60%).
Andre løsninger som jeg har hørt om kræver store startudgifter (f.eks 5900
kr hos TeliaStofa, 15000 kr hos NVE).

Niels Dybdahl

Fra : Kasper Møller

Dato : 25-06-04 21:19

Peter Knutsen wrote:
> [...]
> uendeligt stor downloadhastighed, men hvad med ganske almindelig
> internetadgang til fast pris uanset forbrug?

Hvis du har mulighed for at få det, så kan du hos Stofa få bredbånd for 50
kr. om måneden. Det er dog ikke med ubegrænset trafik. Du kan se
betingelserne her
http://www.stofa.dk/showpage.php?conid=24&menuid=52&parentid=4&subparentid=51

Fra : Poul Johannsen

Dato : 27-06-04 19:25

Hej

> [...]
>uendeligt stor downloadhastighed, men hvad med ganske almindelig
>internetadgang til fast pris uanset forbrug?

Hvad med Arrownet?
256/128 koster 129 kr pr/mdr
512/256 koster 169 kr pr/mdr
1024/512 koster 249 kr pr/mdr
Og de andre hastigheder kan jeg ikke lige husker prisen.
Jeg har den på 1024/512 til de 249 kr pr/mdr. Det er billigt.
Og forbindelsen kører stabilt nok

Mvh Poul