IT-teknolog, frie projektrapporter
Fra : Benny Dyhr Thomsen

Dato : 23-06-04 16:57

Hej alle

Du kan se nogle af vores frie projektrapporter som studerende på udd.
har lavet på http://kceam.our-site.dk

Har du lyst til at uddanne dig til IT-teknolog på ErhvervsAkademi
Midtjylland.

Udd. strækker sig over 2 år fordelt på 4. semestre.

Der er muligheder for optag endnu. Vi starter sidst i August, men vil
gerne have din tilmelding hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål må du gerne kontakte skolen på tlf. 97125200
eller mig (lærer) hvis du vil vide mere om indholdet.

Jeg beskriver her i stikord hvad der ligger i udd., der er mere, men jeg
har udvalgt det indhold der formodentlig passer til nyhedsgruppen.

1. Sem. Tema PC-arkitektur
Hardware, busser, microprocessor, C-programmering, Assembler,
Elektronik, konstruktion, bla. konstruerer vi en subwoofer.
Teknisk dokumentation
Virksomhed

2. sem. Tema Lokalnetværk
Linux, Samba, NFS, Transmissionsmedier, hub, switche, router
kabler, trådløs, shellscript, programmering til digital/analoge i/o
hardware, præsentation af måledata
C-programmering (Linux), HTML, Javascript
systemaministration, windows, linux.
Elektronik
Teknisk dokumentation
Virksomhed

3. sem. Tema Globale netværk
Linux server i global netværk, webserver (apache), ftpserver, mailserver
(f.eks. sendmail), router
firewall, iptables.
vpn med linux (software). vpn med netværksudstyr (hardware).
Fordybelse i protokoller. TCP og IP smtp, pop3, http, ftp, porte.
programmering af Java applikationer.
Objekt-orienteret-analyse og design, Objekt orienteret programmering

4. sem. Tema Web-embedded-application
Server script (PHP).
Database design, diagrammering, normalisering, SQL (MySQL).
Objekt-orienteret-analyse og design, Objekt orienteret programmering
Afsluttende projekt med et firma.

--
Venlig hilsen
Benny Dyhr Thomsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-06-04 16:56

Benny Dyhr Thomsen skrev:

>Har du lyst til at uddanne dig til IT-teknolog på ErhvervsAkademi
>Midtjylland.

Du kan se nogle af vores frie debatgruppebeskrivelser på
http://usenet.dk

Har du lyst til at uddanne dig til usenetteknolog på
ErhvervsAkademi Sunsite?

Uddannelsen strækker sig over 2 timer fordelt på 8 kvarter.

Der er muligheder for optag endnu døgnet rundt og året rundt. Man
starter lige når det passer én.

--
Bertel

Fra : Benny Dyhr Thomsen

Dato : 23-06-04 17:13

Bertel Lund Hansen wrote:

> Du kan se nogle af vores frie debatgruppebeskrivelser på
> http://usenet.dk

Takker for din hurtige response til indlæget, og den svidende pointe er
taget.

Fra : Martin

Dato : 11-07-04 11:59

Det lyder ligesom uddannelsen til IT-Supporter. Er der også løn under denne?

Martin