Farve en e-mail ud fra en regel.
Fra : Brizz

Dato : 23-06-04 10:52

Hvordan gør jeg det?
Den skal farves når den kommer på en specifeceret e-mail. Kan ikke finde
hvor jeg gør det

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-04 11:00

Den 23-06-2004 11:52 skriblede Brizz:

> Hvordan gør jeg det?

Det ville hjælpe lidt, hvis du angav hvilket program du snakkede om?
Husk outlook express spørgsmål er her:
(news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express)

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Brizz

Dato : 23-06-04 11:02

> Det ville hjælpe lidt, hvis du angav hvilket program du snakkede om?
> Husk outlook express spørgsmål er her:
> (news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express)

Ja selvfølgelig ville det det. Outlook 2003

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 23-06-04 11:17

Brizz, du skrev:

> Hvordan gør jeg det? Den skal farves når den kommer på en
> specifeceret e-mail. Kan ikke finde hvor jeg gør det

Der findes et utal af mail programmer, så hvis du nu skrev hvilket
program det drejede sig om, så var det nemmere at hjælpe dig.

--
Henrik
0c0d49c888e3140758213a98bf985e4e

Fra : Gevaldi

Dato : 23-06-04 11:21

Henrik K Hansen skriblede:

> Der findes et utal af mail programmer, så hvis du nu skrev hvilket
> program det drejede sig om, så var det nemmere at hjælpe dig.

Uha uha, der er nok en der ikke følger
med eller får opdateret gruppen inden
han farer i *blækhuset'.

--
/Gevaldi

Fra : Brizz

Dato : 23-06-04 11:23

> Uha uha, der er nok en der ikke følger
> med eller får opdateret gruppen inden
> han farer i *blækhuset'.

Så det godt men gad ikke kommenterer det

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 23-06-04 11:30

Brizz skriblede:

> Så det godt men gad ikke kommenterer det

OK, og så lige for at komme tilbage til
det det handler om, så er det muligt
ved hjælp af meddelelsesregler i OE.
Du burde så også kunne i Outlook.

--
/Gevaldi

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-04 11:33

Den 23-06-2004 12:30 skriblede Gevaldi:
> OK, og så lige for at komme tilbage til
> det det handler om, så er det muligt
> ved hjælp af meddelelsesregler i OE.
> Du burde så også kunne i Outlook.

Den ligger i 'Funktioner > Regler og beskeder'

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Brizz

Dato : 23-06-04 11:49

> Den ligger i 'Funktioner > Regler og beskeder'

Ja men kan sq ikke finde den der..kan få den til at synge en sang og alt
muligt men ikke farve den...

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 23-06-04 11:51

Brizz skriblede:

> Ja men kan sq ikke finde den der..kan få den til at synge en sang og
> alt muligt men ikke farve den...

Så lad den synge: Når jeg ser et *rødt*
flag smælde

--
/Gevaldi

Fra : Brizz

Dato : 23-06-04 12:04

> Så lad den synge: Når jeg ser et *rødt*
> flag smælde

He ja det var en ide §

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....nu med surfudstyr til salg

Fra : Brizz

Dato : 23-06-04 17:28

> He ja det var en ide §

Jeg kan slet ikke finde rundt i det nu.

Det jeg ønsker er at markere en mail som er sendt til en given email adresse
som jeg selv skal specificerer. Det er til mit eget domæne hvor adressen
ikke findes som en konto men ryger ind under postmaster kontoen som fanger
alt andet med mit domæne navn på. Hvordan dælen gør jeg det?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 24-06-04 12:33

Gevaldi wrote:

> Uha uha, der er nok en der ikke følger
> med eller får opdateret gruppen inden
> han farer i *blækhuset'.

Nu er det jo ikke alle der skriver indlæg mens de er online, jeg henter
f.eks de grupper jeg normalt følger med i med hamsteren og logger af, og
derved kan det nemt forekomme at man spørger/svarer på noget som allerede er
besvaret.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 23-06-04 21:28

Gevaldi, du skrev:

> Henrik K Hansen skriblede:

> Uha uha, der er nok en der ikke følger
> med eller får opdateret gruppen inden
> han farer i *blækhuset'.

Min fejl, jeg killer indlæg med outlook i body og eller subject, i
denne gruppe.

--
Henrik
6f4b84f4856b4c138a12b2a157e47315

Fra : Gevaldi

Dato : 23-06-04 21:47

Henrik K Hansen skriblede:

> Min fejl, jeg killer indlæg med outlook i body og eller subject, i
> denne gruppe.

Nu er du vist nok der ude hvor du ikke kan
bunde længere, for ordet Outlook findes ikke
nogen steder i det oprindelige spørgsmål, og
det var det du svarede på.

Så prøv igen, men denne gang skal din
undskyldning være bare lidt bedre :)

--
/Gevaldi

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 23-06-04 22:02

Gevaldi, du skrev:

> Nu er du vist nok der ude hvor du ikke kan
> bunde længere, for ordet Outlook findes ikke
> nogen steder i det oprindelige spørgsmål, og
> det var det du svarede på.

Ja, jeg så jo ikke 1 <news:40d95509$0$23873$14726298@news.sunsite.dk>
men efter dit indlæg fiskede jeg det ud af kilfilen

> Så prøv igen, men denne gang skal din
> undskyldning være bare lidt bedre :)

1 Du mener ikke der står outlook i det indlæg.

--
Henrik
de02b96e13ea3f9e96737658cf14eda4