E-Mail
webnoob 5265
Microsoft Outlook 2002
Fra : Anders Pedersen

Dato : 23-06-04 10:13

Hvad gør jeg forkert,når jeg starter Microsoft Outlook 2002 op henter
den ikke min post,jeg skal klikke på send/modtag før den henter min
post.Hvordan får jeg lavet det om så jeg kun skal klikke et sted. Jeg
har windows XP.
Tak fra Anders.

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-04 10:17

Den 23-06-2004 11:12 skriblede Anders Pedersen:

> Hvad gør jeg forkert,når jeg starter Microsoft Outlook 2002 op henter
> den ikke min post,jeg skal klikke på send/modtag før den henter min
> post.

Tryk "ctrl+alt+s" og deffinér de konti den skal tage med ved automatisk
send/hent udførelse.

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Gevaldi

Dato : 23-06-04 10:18

Anders Pedersen skriblede:
> [...]
> den ikke min post,jeg skal klikke på send/modtag før den henter min
> post.Hvordan får jeg lavet det om så jeg kun skal klikke et sted. Jeg

Er der ikke et sted du kan sætte et
flueben under indstillinger så den
henter post ved start.

At du har windows XP har intet med Outlook
2002 at gøre, det er Office pakken det er
aktuel vedr. dit problem.

--
/Gevaldi

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-04 10:22

> [...]

> Hvad gør jeg forkert,når jeg starter Microsoft Outlook 2002 op henter
> den ikke min post,jeg skal klikke på send/modtag før den henter min

Ellers også "funktioner > instillinger > fanen konfig af instillinger >
hak i 'send så snart der er etableret forbindelse'

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Anders Pedersen