E-Mail
webnoob 5265
visning af brevpapir i modtagne e-mail i ~
Fra : Bjarne

Dato : 22-06-04 20:24

Når jeg modtager e-mail som afsender har sendt på "brevpapir" modtager jeg
det med billede fra brevpapiret som vedhæftet fil i Outlook 2003.

Jeg har fjernet flueben i hent ikke automatisk billeder, outlook 2003 er sat
op til HMTL.

Kan outlook ikke modtage mail og vise brevpapiret på samame måde som hvis
jeg modtager mailen via outlook express 6.0

Bruger win xp pro dk og komplet Office 2003

Alle opdateringer til såvel win xp og office 2003 er hentet og installeret.

Håber der er en af jer som kan fortælle om problemet og måske hjælpe mig til
at få samme visning i outlook som i expressen

Bjarne

Fra : Bjarne

Dato : 22-06-04 20:33

Bjarne wrote:
> [...]
>
> Håber der er en af jer som kan fortælle om problemet og måske hjælpe
> mig til at få samme visning i outlook som i expressen

Jeg har netop fået at vide at når jeg sender fra min Outlook 2003 på
brevpapir, så modtages min e-mail også som tekst med vedhæftet fil.

Er der indstillinger jeg har overset? Håber I kan hjælpe mig

Bjarne

Fra : Bjarne

Dato : 22-06-04 21:08

Bjarne wrote:
> [...]
>
> Håber der er en af jer som kan fortælle om problemet og måske hjælpe
> mig til at få samme visning i outlook som i expressen

Det ser nærmest ud som om jeg i Outlook såvel sender som modtager i ren
tekst med vehæftede filer for også hvis jeg indsætter foto i tekst kommer
det til modtager som vedhæftet fil. Jeg har ikke flueben i læs standard mail
som ren tekst

Bjarne