"Mappeforvirring"
Fra : Charlotte Eglin

Dato : 22-06-04 17:44

Jeg har et irriterende problem efter at jeg installerede Windows XP og
MS-Office XP.

Jeg har flere forskellige hjemmesider, og førhen når jeg var i den ene, og
trykkede på "indsæt billede", gik FP altid i images-mappen for det
pågældende web.

Nu åbner den images-mappen i det web jeg arbejdede med billeder på sidst -
og jeg skal derfor pile op, op, ned og ned for at komme i den rigtige mappe.

Er der nogen der har et bud på hvorfor, og om det kan laves om.

Pft.
Charlotte Eglin

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-06-04 20:01

Du virker ikke som om du arbejder i et subweb men kun i en folder. Du
kan eventuelt konvertere folderen til et subweb.

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 24-06-04 10:03

> Du virker ikke som om du arbejder i et subweb men kun i en folder. Du
> kan eventuelt konvertere folderen til et subweb.

Tak for svaret - men øhh, what???

Jeg er ikke helt med, men hvis du mener at jeg arbejder i en "alm" folder,
er det ikke korrekt. Ikonet viser en gul mappe med en globus på (tror jeg
det er), og sådan har mine hjemmesider altid set ud. Den eneste forskel fra
før, er at det er en anden udgave af FP.

Mvh Charlotte Eglin