cd-brænding og OS X 10.0.2
Fra : Rasmus Storm

Dato : 05-05-01 05:56

Hej!

Flere steder på nettet står der at med OS X 10.0.2 skal man kunne brænde
cd'er, men jeg kan kun få det til at virke med iTunes. Er folk ikke lidt
hurtigt ude, når de siger at man kan brænde cd'er med OS X nu? Er det
ikke kun med iTunes?

Rasmus

ps. nogen ide'er om hvornår den understøttter DVD??

Fra : Karl Antz

Dato : 05-05-01 07:09

Rasmus Storm <rasmus@mac.com> wrote:

> [...]
> cd'er, men jeg kan kun få det til at virke med iTunes. Er folk ikke lidt
> hurtigt ude, når de siger at man kan brænde cd'er med OS X nu? Er det

Data kan endnu ikke brændes, men iTunes fungerer, som du jo osse selv
siger. Så nu må vi bare vente på Disk Burner 2 (eller hvad den nu kommer
til at hedde) samt på Toast 5.0.1 som er lovet snarlig. I og med at
iTunes kører er I/O-krogene åbenbart på plads.

> ps. nogen ide'er om hvornår den understøttter DVD??

Hans højstevelighed sagde i marts at det kom i løbet af sommeren - og
den varer jo som bekendt til september, så ...

Men mon ikke det er på plads nårOS X installeres på nye maskiner, altså
formodentlig til MNNY i juli?

Hilsen ka'l