Hvor fås te af bedste kvalitet? (
Fra : No1

Dato : 21-06-04 22:26

Jeg vil gerne prøve noget af den bedste kvalitet te man kan få.
Supermarkedsblandingerne er lidt for kedeligt.

Findes der deciderede te-forretninger? Er det der man finder den bedste
te? Det skal vel gerne være forholdsvist friskt eller hvad?

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 22:50

"No1" <nospamplz@removeentireaddress.mars> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Findes der deciderede te-forretninger? Er det der man finder den bedste
> te? Det skal vel gerne være forholdsvist friskt eller hvad?

Ja, der findes theforretninger. En af dem er
http://www.perchs.dk/dansk/index.asp

Tina

Fra : No1

Dato : 22-06-04 00:40

> Ja, der findes theforretninger. En af dem er
> http://www.perchs.dk/dansk/index.asp

Tak.

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 22-06-04 06:33

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, der findes theforretninger. En af dem er
> http://www.perchs.dk/dansk/index.asp

-Som i øvrigt også er klart anbefalelsesværdig, selv om man ikke bor i
hovedstaden. Når jeg har bestilt via e-mail, har jeg fået mine varer dagen
efter!

MVH Mette

Fra : -V-

Dato : 22-06-04 07:25

No1 wrote:
> [...]
>
> Findes der deciderede te-forretninger? Er det der man finder den
> bedste te? Det skal vel gerne være forholdsvist friskt eller hvad?

www.osterlandskthehus.dk/

-V-

Fra : JR-Camp

Dato : 22-06-04 15:34

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> www.osterlandskthehus.dk/

Ja, jeg tror at det er en af de allerbedste, hvis ikke den bedste. Den
ligger lige ved nørreport st. Hjørnet ved nr. 9 (nørre voldgade)
Spørg feks efter "cool mint" den er simpelthen super.... og Baylis the....
smager lige som baelys, eller hvordan det nu staves.

Fra : Helle

Dato : 22-06-04 09:47

"No1" <nospamplz@removeentireaddress.mars> wrote in message
> [...]
>
> Findes der deciderede te-forretninger? Er det der man finder den bedste
> te? Det skal vel gerne være forholdsvist friskt eller hvad?

Jeg vil klart anbefale www.tea.dk

Mvh Helle

Fra : ASKF

Dato : 22-06-04 11:03

No1 ytrede sig i <40d75271$0$246$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> med
dette:

> [...]
>
>Findes der deciderede te-forretninger? Er det der man finder den bedste
>te? Det skal vel gerne være forholdsvist friskt eller hvad?

<http://www.netthe.dk>
I mange år har "Det lille thehus" i københavn været udbyder af noget af
landets bedste the, dette hus' theprodukter er nu overtaget af "Engelske
The Depot". Her har jeg snart altid været begejstret for den kvalitet
jeg har oplevet og de har stort udvalg af the.
Bare for at nævne en ting, kan jeg ikke fordrage Earl Grey fra nogle af
de øvrige steder jeg har handlet the, mens Earl Grey fra dette sted er
min yndlingsthe.
--
Chris Andersen
Allan Stig Kiilerich Frederiksen