search i FrontPage
Fra : Motta

Dato : 21-06-04 22:27

Hei

Jeg hadde tidligere standard FrontPage søk på mine sider, men etter at
jeg byttet host, fungerte ikke dette lenger.
Jeg ba dem fixe dette, og fikk til svar:
"Indexeringen har navnet "minindex" som visstnok må angis i script som
benytter indexeringen"

MEN hvordan gjør jeg det?

Har forsøkt å lage søk på standard FP metode, men den fungerer ikke
lenger.

<!--webbot bot="Search" s-index="All" s-scope="All" s-fields
s-fieldsex
s-text="Search for:" i-size="20" s-submit="Start Search"
s-clear="Reset"
s-cimaxrecordsperpage="10" s-cimaxrecordsinresultset="200"
tag="BODY"
b-useindexserver="1" -->

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 21-06-04 23:02

spørg din udbyder - nogle udbydere blokerer for den mulighed fordi den
belaster deres CPU'er på serveren for meget.
--
ahw