Ang. "larm" på boxkøler på AMD Athlon Bart~
Fra : Flare

Dato : 21-06-04 14:49

Hejsa.

Er der nogen der har erfaringer med box køleren på denne:

AMD Athlon Barton XP 2500+/333, BOX

Mere præcist den fra SHG

Anders

Fra : Thomas Hansen

Dato : 21-06-04 17:35

On Mon, 21 Jun 2004 15:48:43 +0200, Flare <none@at.all> wrote:

> Hejsa.
>
> Er der nogen der har erfaringer med box køleren på denne:
>
> AMD Athlon Barton XP 2500+/333, BOX
>
> Mere præcist den fra SHG
>
> Anders

Hej Anders

Den er ikke low noise. Men den larmer heller ikke særlig meget. Hvis du
ikke overclocker og hvis du har ordenlig airflow i dit kabinet kan du
sætte hastigheden lidt ned på blæaseren. Du skal bare sætte en modstand på
plus linien. En på 40R passer perfekt til formålet. Så er den meget
lydsvag.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-06-04 07:55

Flare skrev:

> Er der nogen der har erfaringer med box køleren på denne:
> AMD Athlon Barton XP 2500+/333, BOX
> Mere præcist den fra SHG

Der er mere fidus i at spare box-udgaven og købe en Spire WhisperRock
IV samme sted

WhisperRock'en er tavs som graven og let at montere.

Jesper G. Poulsen