Domain link
Fra : Stjerne

Dato : 20-06-04 22:29

Hvis jeg nu skal bruge en bunke .dk domæner.

Som alle skal pege hen på en bestemt adresse.

Hvor finder jeg så det billigst ?

Fra : Henrik

Dato : 21-06-04 03:13

On Sun, 20 Jun 2004 23:29:07 +0200, "Stjerne" <NO@MAIL.DK> wrote:

>Hvis jeg nu skal bruge en bunke .dk domæner.
>
>Som alle skal pege hen på en bestemt adresse.
>
>Hvor finder jeg så det billigst ?

http://www.gratisdns.dk

Mvh
Henrik

Fra : Madridmanden

Dato : 24-06-04 22:34

"Stjerne" <NO@MAIL.DK> skrev

> Hvor finder jeg så det billigst ?

Man kan også vælge det billige for tit, hvis det er seriøst og du kan miste
omsætning, men ellers kig på www.acomma.com eller www.uni2.dk

/MD

Fra : Carsten Holck

Dato : 30-06-04 14:00

Heldigvis faldt Madridmanden <md@ofir.dk> over tastaturet og
skrev følgende i news:40db48a4$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> "Stjerne" <NO@MAIL.DK> skrev

> Man kan også vælge det billige for tit, hvis det er seriøst og du kan
> miste omsætning, men ellers kig på www.acomma.com eller www.uni2.dk

Jeg har kørt med gratisdns i adskillige år, med adskillige domæner, og har
*aldrig* oplevet at der har været nogen problemer, så det kan godt være
seriøst selv om det ikke koster en bondegård.

--
/carsten

Fra : hans

Dato : 01-07-04 00:18

"Carsten Holck" <cholck@malling.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har kørt med gratisdns i adskillige år, med adskillige domæner, og har
> *aldrig* oplevet at der har været nogen problemer, så det kan godt være
> seriøst selv om det ikke koster en bondegård.

Har ca. 2 års erfaring med http://www.gratisdns.dk og ingen klager indtil
videre, kun ros for meget stabil service.

Så det kan varmt anbefales!

hans