problem med feedback form
Fra : amesh \(Mette\)

Dato : 20-06-04 22:11

Hej gruppe,

Jeg har fået et uventet problem med at oprette en feedback form direkte fra
den formular der findes i FrontPage (file > new page).

Når jeg vil se feedback-formularen i browseren før upload står der pludselig
i skarpe parenteser [FrontPage Gem Resultater-komponent]. Denne meddelelse
er IKKE synlig i editoren, og jeg kan ikke finde den i html med henblik på
at fjerne den.

Efter at have konfigureret formularen med de oplysninger jeg ønsker, har jeg
forsøgt at "løfte" formularen ud af den stiplede ramme i editoren, og så
forsvinder meddelelsen i browseren, men til gengæld kan man så ikke bruge
reset knappen! Jeg kan godt skrible en hel masse i de forskellige felter,
men knappen "clear form" virker ikke! Den virker tilsyneladende KUN når
feedback formularen befinder sig inden i den stiplede ramme, men her kan jeg
ikke fjerne [FrontPage Gem Resultater-komponent].

Jeg har forsøgt med at opsætte en feedback formular manuelt, men med samme
resultat. Den dumme besked viser sig kun i browseren, ikke i editoren, og
kan ikke fjernes!

Jeg skal lige tilføje at jeg har server extensions hos min udbyder.

Håber jeg har udtrykt mig klart. Hvad gør jeg galt, og hvordan ordner jeg
problemet?

mvh
Mette

Fra : amesh \(Mette\)

Dato : 21-06-04 08:17

Nu har jeg bakset rundt med det i flere timer på grundlag af et privat svar,
men kan stadig ikke få det til at virke! Jeg opgiver og tænker nu på en
alternativ løsning med en simpel email med foruddefineret emnelinie og
foruddefineret body-tekst, bestående af de spørgsmål jeg ønsker besvaret.
Den foruddefinerede emnelinie kan jeg godt finde ud af (?Subject=), men har
nogen scriptet til bodyteksten, som jeg så kan tilpasse? På forhånd tak for
enhver hjælp

mvh
Mette

Fra : inga schmidt

Dato : 21-06-04 09:38

amesh \(Mette\) wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Nu har jeg bakset rundt med det i flere timer på grundlag af et privat svar,
> men kan stadig ikke få det til at virke!

Din udbyder har sandlynligvis en lille stump script, som skal lægges ind. Prøv
at spørge dem.
Mvh Inga

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne