Stednavnedatabase - Kram v/Gert Krabsen
Fra : K. Thidemann

Dato : 20-06-04 16:49

Jeg har tidligere været en flittig bruger af http://www.krabsen.dk

Kvad sker der ? er siden ved at blive opdateret ?
eller skal man have kode til siden.

Med venlig hilsen
Ketty Thidemann
Husk at rette min e-mail adresse, hvis du skriver direkte

http://home1.stofanet.dk/thidemann/

Fra : Ole Munk

Dato : 20-06-04 16:56

"K. Thidemann" skrev i en meddelelse

> Jeg har tidligere været en flittig bruger af http://www.krabsen.dk
>
> Kvad sker der ? er siden ved at blive opdateret ?
> eller skal man have kode til siden.

Den virker stadig ok - du skal bare vælge stednavne under databaser o.s.v. -
har lige prøvet.

mvh Ole

Fra : K. Thidemann

Dato : 20-06-04 17:36

On Sun, 20 Jun 2004 17:55:48 +0200, "Ole Munk" <ole@ole-munk.dk>
wrote:

>Den virker stadig ok - du skal bare vælge stednavne under databaser o.s.v. -
>har lige prøvet.
>
>mvh Ole

Hummmm - her ved mig virker det ikke.

Har du forsøgt at søge på et navn ???

Mvh
K. Thidemann

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 20-06-04 17:56

Scripsit K. Thidemann:

> Hummmm - her ved mig virker det ikke.
>
> Har du forsøgt at søge på et navn ???

Jep - virker som altid. Derimod virker henvisningen til kortene ikke
mere. De ligger på Geocities som synes de trækker for lidt trafik til
at fortsætte.

Lars Erik Bryld

Fra : K. Thidemann

Dato : 20-06-04 18:17

On Sun, 20 Jun 2004 18:55:57 +0200, Lars Erik Bryld
<larserik@dadlnet.invalid> wrote:

>Scripsit K. Thidemann:

>Jep - virker som altid. Derimod virker henvisningen til kortene ikke
>mere. De ligger på Geocities som synes de trækker for lidt trafik til
>at fortsætte.

Min medforsker og jeg kan ikke komme ind og SØGE
- vi arbejder fra 2 forskellige computere.

Mvh
Ketty Thidemann kl. 19:17

Fra : K. Thidemann

Dato : 20-06-04 18:28

OK..... nu har vi fundet løsningen

vores firewall blokerer for os.

Tak for hjælpen!

Mvh
Ketty Thidemann

Fra : Gert Krabsen

Dato : 20-06-04 23:25

I kunne jo også have valgt at spørge mig

Link til kortene fungerer ganske rigtigt ikke længere. En anden bruger
gjorde mig opmærksom på det.

Det har vist sig, at kortene er flyttet fra Geocities til DIS-Danmarks
site. Desværre er de ikke bare flyttet, men adresserne er også
omstruktureret, så problemet løses ikke sådan vupti. Dels skal jeg have
konstrueret/fundet en liste over de nye adresser, dels skal de tilrettes i
basen.
Og der er ca. 170 herreder...

mvh
Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : K. Thidemann

Dato : 23-06-04 18:53

On Mon, 21 Jun 2004 00:24:55 +0200, Gert Krabsen
<news@fjernkrabsenfjernes.dk> wrote:

>I kunne jo også have valgt at spørge mig

Tja.... hvorfor gjorde vi nu ikke det )

når vi ved du altid kommer med et godt og konstruktivt svar.

Mvh
Ketty Thidemann og medforsker

Fra : Hugh Watkins

Dato : 24-06-04 20:04

who owned this site ?
http://www.geocities.com/Heartland/Flats/9991/amter/viborg

This GeoCities site has been deactivated due to inactivity.
Are you the site owner?
Click here to reactivate your site.

=================================

I really liked it

because it was simple and easy to use for non speakers of Danish

Hugh W

--

I'm trying to make a weB LOG every day

http://hughw36.blogspot.com/

www.genealogi.co.uk

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 25-06-04 21:05

Scripsit Hugh Watkins:

> who owned this site ?
> http://www.geocities.com/Heartland/Flats/9991/amter/viborg
>
> I really liked it
>
> because it was simple and easy to use for non speakers of Danish

Selvom du ikke er fan af DIS-Danmarks hjemmesider, så ligner kortene
på det site til forveksling:

http://www.dis-danmark.dk/kort/kort.htm

Lars Erik Bryld