opdatering af firmware i Nokia 7250i
Fra : Poul Johannsen

Dato : 20-06-04 12:40

Hej

Jeg skal have opdateret firmware i min Nokia 7250i. Hvor kan jeg få gjort
det henne?
Bor i 6630 området, hvor ligger den nærmeste mobilcenter eller butik der kan
opdaterer den.
Har software nr. 3.22. Har hørt den findes en nyeste. mener den hedder 4.75
eller sådan noget. Har kvitteringen, så det skulle være gratis at få den
opdateret.

Mvh Poul

Fra : IcE666dk

Dato : 20-06-04 15:45

Hej Poul

Her er et link til hvor du kan finde det service sted som er tættest på
hvor hvor du bor.
Jeg har godt ikke prøvet det men det er inde på nokia´s hjemmeside så
man må jo gå ud fra det er iorden

http://www.nokia.dk/support/phones/service.php

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh ]-IcE-[

http://www.kandu.dk/

Fra : Poul Johannsen

Dato : 20-06-04 17:51

Hej

> [...]
> hvor hvor du bor.
> Jeg har godt ikke prøvet det men det er inde på nokia´s hjemmeside så

Tusind tak for hjælpen. Den nærmeste der kan gøre det er Teleringen i
Kolding. Ellers kan jeg få det gjort i Esbjerg, når min ferietur går igennem
byen. Håber ikke de har lukket i uge 29 eller 30

Mvh Poul

Fra : LeGoKraN

Dato : 20-06-04 16:35

Hvorfor egentlig få den opdateret?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 20-06-04 17:47

Hej

> Hvorfor egentlig få den opdateret?

Fordi der er fejl i den version jeg har. Når jeg er inde under billeder og
vil vælger et billede som baggrundsbillede går den i sort og resetter.
Skide træls. Jeg ved der er kommet 2 opdateringer, så jeg vil gerne have den
opdateret til den nyeste.

Mvh Poul