"Henrik Bo Hansen" <spamnam@hbh.dk> skrev i en meddelelse
news:YAbBc.23$B84.12@news.get2net.dk...
>
> "Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> wrote in message
> news:jYaBc.13$c92.11@news.get2net.dk...
> > Hej gruppe.
> >
> > Ok, så nåede jeg grænsen. Tele2 præsterede at give mig en nedetid på 18
> > timer (Fredag 2330- Lørdag 1745) - Jeg har ikke haft så ustabilt
internet
> > siden jeg skiftede fra TDC og nu er bægeret sq løbet over.
>
> Det kunne være at problemet ret faktisk var TDC, siden de også har haft
> store problemer i med deres ADSL i hele landet.
>
>
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_selv_drift&id=62009
>
>
> /Henrik
Jeg er fuldstændig bedøvende ligeglad med hvor problemet var, andre i
området jeg kender med TDC havde ingen problemer. Iøvrigt er dette bare en
ud af mange, men den sidste episode jeg ønsker at opleve med Tele2.
Kort fortalt: 1½ måned om at levere, utallige udfald og nedetider, dårlig
kundeservice og support eller mangel på samme, uanset hvad, så har jeg
aldrig oplevet noget der bare kommer tæt på hos TDC som jeg har hos Tele2.
Tele2 drukner i deres egne kampagner og kan tilsyneladende ikke levere et
produkt korrekt. Når jeg betaler så forventer jeg også det virker. Det er ok
at der sker fejl, det kan ikke undgås, men det er mere måden de hånteres på
og mangel på information overfor deres kunder. Hvorfor faen skal man ringe
til support, de har alligevel ingen svar vedr. en given eta på problemet. En
af de bedste er næsten "tryk 4 hvis du vil opsige dit ADSL, det eneste man
får af vide er at man skal sende et brev med en underskrift.. lol, ja det
var jeg godt klar over, men hvorfor så ringe og trykke 4..
Sjovt som man kan "underskrive digitalt" når man bestiller, men når man vil
afbestille så kan man ikke.. Det grænser til bondefangeri..
I kan sige hvad i vil men, min tålmodighed med Tele2 er definitivt slut, nu
skal jeg så bare finde in ISP som kan alt det som de ikke kan.
Mvh Ole