/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Hjælp - Ny ISP søges! (18 timer downtime)
Fra : Ole C


Dato : 20-06-04 08:24

Hej gruppe.

Ok, så nåede jeg grænsen. Tele2 præsterede at give mig en nedetid på 18
timer (Fredag 2330- Lørdag 1745) - Jeg har ikke haft så ustabilt internet
siden jeg skiftede fra TDC og nu er bægeret sq løbet over.

Jeg vil nu gerne have ny ISP og overvejer TDC eller CC - TDC er dyrere men i
det mindste stabilt, der har jeg aldrig oplevet noget nær tilsvarende som
hos Tele2, men hvad med CCs nye 2mbit tilbud ?

Hvad kan i anbefale ? (Især god kundeservice søges, da denne er total
mangelvare hos Tele2)

Mvh Ole
www.condrup.dk



 
 
Henrik Bo Hansen (20-06-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Bo Hansen


Dato : 20-06-04 09:09


"Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> wrote in message
news:jYaBc.13$c92.11@news.get2net.dk...
> Hej gruppe.
>
> Ok, så nåede jeg grænsen. Tele2 præsterede at give mig en nedetid på 18
> timer (Fredag 2330- Lørdag 1745) - Jeg har ikke haft så ustabilt internet
> siden jeg skiftede fra TDC og nu er bægeret sq løbet over.

Det kunne være at problemet ret faktisk var TDC, siden de også har haft
store problemer i med deres ADSL i hele landet.

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_selv_drift&id=62009


/Henrik


Ole C (20-06-2004)
Kommentar
Fra : Ole C


Dato : 20-06-04 10:41


"Henrik Bo Hansen" <spamnam@hbh.dk> skrev i en meddelelse
news:YAbBc.23$B84.12@news.get2net.dk...
>
> "Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> wrote in message
> news:jYaBc.13$c92.11@news.get2net.dk...
> > Hej gruppe.
> >
> > Ok, så nåede jeg grænsen. Tele2 præsterede at give mig en nedetid på 18
> > timer (Fredag 2330- Lørdag 1745) - Jeg har ikke haft så ustabilt
internet
> > siden jeg skiftede fra TDC og nu er bægeret sq løbet over.
>
> Det kunne være at problemet ret faktisk var TDC, siden de også har haft
> store problemer i med deres ADSL i hele landet.
>
>
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_selv_drift&id=62009
>
>
> /Henrik

Jeg er fuldstændig bedøvende ligeglad med hvor problemet var, andre i
området jeg kender med TDC havde ingen problemer. Iøvrigt er dette bare en
ud af mange, men den sidste episode jeg ønsker at opleve med Tele2.

Kort fortalt: 1½ måned om at levere, utallige udfald og nedetider, dårlig
kundeservice og support eller mangel på samme, uanset hvad, så har jeg
aldrig oplevet noget der bare kommer tæt på hos TDC som jeg har hos Tele2.
Tele2 drukner i deres egne kampagner og kan tilsyneladende ikke levere et
produkt korrekt. Når jeg betaler så forventer jeg også det virker. Det er ok
at der sker fejl, det kan ikke undgås, men det er mere måden de hånteres på
og mangel på information overfor deres kunder. Hvorfor faen skal man ringe
til support, de har alligevel ingen svar vedr. en given eta på problemet. En
af de bedste er næsten "tryk 4 hvis du vil opsige dit ADSL, det eneste man
får af vide er at man skal sende et brev med en underskrift.. lol, ja det
var jeg godt klar over, men hvorfor så ringe og trykke 4..

Sjovt som man kan "underskrive digitalt" når man bestiller, men når man vil
afbestille så kan man ikke.. Det grænser til bondefangeri..

I kan sige hvad i vil men, min tålmodighed med Tele2 er definitivt slut, nu
skal jeg så bare finde in ISP som kan alt det som de ikke kan.

Mvh Ole



Henrik Bo Hansen (20-06-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Bo Hansen


Dato : 20-06-04 11:58


"Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> wrote in message
news:gYcBc.39$Cf2.27@news.get2net.dk...

> Jeg er fuldstændig bedøvende ligeglad med hvor problemet var, andre i
> området jeg kender med TDC havde ingen problemer. Iøvrigt er dette bare en
> ud af mange, men den sidste episode jeg ønsker at opleve med Tele2.

Jeg er helt enig i at for dig som kunde er det ret lige meget hvor fejlen
lå,
din forbindelse virkede ikke. Det er naturligvis utilfredstillende.

Det eneste jeg prøvede at kaste lys over var hvorfor du havde været
uden forbindelse. Hvilket burde være ret så vigtigt for dig (formoder jeg)

>Hvorfor faen skal man ringe til support, de har alligevel ingen svar vedr.
>en given eta på problemet.

Jeg antager at du bor i området omkring Svendborg, da tiden på den
driftbesked der er på Tele2s driftstatus passer godt med det du har skrevet.

http://driftstatus.tele2adsl.dk/msg_1087640701.html.

Her henvises faktisk til TDC Transportnet. Det kan forståeligt nok være
svært for Tele2s Support at oplyse om ETA på en fejl hos TDC - Hvis
TDC ikke har stillet sådan en til rådighed.

/Henrik


Ole C (20-06-2004)
Kommentar
Fra : Ole C


Dato : 20-06-04 13:55


"Henrik Bo Hansen" <spamnam@hbh.dk> skrev i en meddelelse
news:Q2eBc.134$ZU6.58@news.get2net.dk...
>
> "Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> wrote in message
> news:gYcBc.39$Cf2.27@news.get2net.dk...
>
> > Jeg er fuldstændig bedøvende ligeglad med hvor problemet var, andre i
> > området jeg kender med TDC havde ingen problemer. Iøvrigt er dette bare
en
> > ud af mange, men den sidste episode jeg ønsker at opleve med Tele2.
>
> Jeg er helt enig i at for dig som kunde er det ret lige meget hvor fejlen
> lå,
> din forbindelse virkede ikke. Det er naturligvis utilfredstillende.
>
> Det eneste jeg prøvede at kaste lys over var hvorfor du havde været
> uden forbindelse. Hvilket burde være ret så vigtigt for dig (formoder jeg)
>
> >Hvorfor faen skal man ringe til support, de har alligevel ingen svar
vedr.
> >en given eta på problemet.
>
> Jeg antager at du bor i området omkring Svendborg, da tiden på den
> driftbesked der er på Tele2s driftstatus passer godt med det du har
skrevet.
>
> http://driftstatus.tele2adsl.dk/msg_1087640701.html.
>
> Her henvises faktisk til TDC Transportnet. Det kan forståeligt nok være
> svært for Tele2s Support at oplyse om ETA på en fejl hos TDC - Hvis
> TDC ikke har stillet sådan en til rådighed.
>
> /Henrik

Fint, tak for det! - Du er OT.

Mvh Ole C.



Martin Petersen (20-06-2004)
Kommentar
Fra : Martin Petersen


Dato : 20-06-04 16:56

Ole C (contact@REMOVETHIScondrup.dk) skrev følgende:
> "Henrik Bo Hansen" <spamnam@hbh.dk> skrev i en meddelelse
> news:Q2eBc.134$ZU6.58@news.get2net.dk...

>> Jeg antager at du bor i området omkring Svendborg, da tiden på den
>> driftbesked der er på Tele2s driftstatus passer godt med det du har
>> skrevet.
>>
>> http://driftstatus.tele2adsl.dk/msg_1087640701.html.
>>
>> Her henvises faktisk til TDC Transportnet. Det kan forståeligt nok
>> være svært for Tele2s Support at oplyse om ETA på en fejl hos TDC -
>> Hvis
>> TDC ikke har stillet sådan en til rådighed.
>>
>> /Henrik
>
> Fint, tak for det! - Du er OT.

Hmm... Du er da ellers en hyggelig fyr. Henrik forsøger faktisk at hjælpe...
:(

Nå, men for at vende tilbage til dit spørgsmål kan jeg sige at jeg har været
kunde hos CC i 3-4 år på ADSL, og har aldrig haft nogen nedetid (udover en
brøler jeg selv præsterede). I starten benyttede jeg deres kundeservice
flittigt; faktisk fik jeg et telefonisk kursus i CBOS. Altid til at komme
igennem. Fornemt! :)

Desuden har jeg fået en direkte mail til en gut derinde, som har hjulpet mig
med diverse ting. Han svarer altid indenfor 1 døgn.

Kort sagt er jeg meget tilfreds.

Jeg tror også det har meget at sige hvilken måde han henvender sig på til
support. Jeg gad f.eks. ikke bruge meget tid på en sur stodder, der ikke er
til at tale fornuft med. ;)

- Martin



Ole C (20-06-2004)
Kommentar
Fra : Ole C


Dato : 20-06-04 18:01


"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
news:cb4bsa$apq$1@news.cybercity.dk...
> Ole C (contact@REMOVETHIScondrup.dk) skrev følgende:
> > "Henrik Bo Hansen" <spamnam@hbh.dk> skrev i en meddelelse
> > news:Q2eBc.134$ZU6.58@news.get2net.dk...
>
> >> Jeg antager at du bor i området omkring Svendborg, da tiden på den
> >> driftbesked der er på Tele2s driftstatus passer godt med det du har
> >> skrevet.
> >>
> >> http://driftstatus.tele2adsl.dk/msg_1087640701.html.
> >>
> >> Her henvises faktisk til TDC Transportnet. Det kan forståeligt nok
> >> være svært for Tele2s Support at oplyse om ETA på en fejl hos TDC -
> >> Hvis
> >> TDC ikke har stillet sådan en til rådighed.
> >>
> >> /Henrik
> >
> > Fint, tak for det! - Du er OT.
>
> Hmm... Du er da ellers en hyggelig fyr. Henrik forsøger faktisk at
hjælpe...
> :(
>
> - Martin
>
>
Ja, jeg er rent faktisk en hyggelig fyr, men når jeg pænt spørger efter "Ny
ISP" - så behøver jeg jo ikke, at blive fortalt 2 gange at TDC har haft
problemer eller stadigt har..

Jeg er jo som nævnt ret ligeglad med Tele2, deres "løb" er kørt hos mig.
Derfor jeg skriver OT, ellers kan vi jo hurtigt snakke frem og tilbage om
det samme emne, nemlig et som ikke er relevant.

Tak for din oplysning vedr. CC. Det er netop den slags jeg efterlyser, så
jeg forhåbenligt ikke vælger "katten i sækken" endnu engang..

Mvh "En hyggelig fyr"
Ole C. Boesen



Martin Schultz (20-06-2004)
Kommentar
Fra : Martin Schultz


Dato : 20-06-04 19:29

"Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> writes:

> "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> news:cb4bsa$apq$1@news.cybercity.dk...
> > Ole C (contact@REMOVETHIScondrup.dk) skrev følgende:
> > > "Henrik Bo Hansen" <spamnam@hbh.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:Q2eBc.134$ZU6.58@news.get2net.dk...
> >
> > >> Jeg antager at du bor i området omkring Svendborg, da tiden på den
> > >> driftbesked der er på Tele2s driftstatus passer godt med det du har
> > >> skrevet.
> > >>
> > >> http://driftstatus.tele2adsl.dk/msg_1087640701.html.
> > >>
> > >> Her henvises faktisk til TDC Transportnet. Det kan forståeligt nok
> > >> være svært for Tele2s Support at oplyse om ETA på en fejl hos TDC -
> > >> Hvis
> > >> TDC ikke har stillet sådan en til rådighed.
> > >>
> > >> /Henrik
> > >
> > > Fint, tak for det! - Du er OT.
> >
> > Hmm... Du er da ellers en hyggelig fyr. Henrik forsøger faktisk at
> hjælpe...
> > :(
> >
> > - Martin
> >
> >
> Ja, jeg er rent faktisk en hyggelig fyr, men når jeg pænt spørger efter "Ny
> ISP" - så behøver jeg jo ikke, at blive fortalt 2 gange at TDC har haft
> problemer eller stadigt har..

Hvorfor så den lange tirade om tele2? Hvis det er ligegyldigt så lade være
med at skrive det. Det er naturlgit at folk kommente på det du skriver.

Martin
--
Besøg http://www.adsltips.dk for guider til
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Ole C (20-06-2004)
Kommentar
Fra : Ole C


Dato : 20-06-04 19:41


"Martin Schultz" <di030007@NO.SPAM.diku.dk> skrev i en meddelelse
news:ri8oene13tz.fsf@brok.diku.dk...
> "Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> writes:
>
> > "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> > news:cb4bsa$apq$1@news.cybercity.dk...
> > > Ole C (contact@REMOVETHIScondrup.dk) skrev følgende:
> > > > "Henrik Bo Hansen" <spamnam@hbh.dk> skrev i en meddelelse
> > > > news:Q2eBc.134$ZU6.58@news.get2net.dk...
> > >
> > > >> Jeg antager at du bor i området omkring Svendborg, da tiden på den
> > > >> driftbesked der er på Tele2s driftstatus passer godt med det du har
> > > >> skrevet.
> > > >>
> > > >> http://driftstatus.tele2adsl.dk/msg_1087640701.html.
> > > >>
> > > >> Her henvises faktisk til TDC Transportnet. Det kan forståeligt nok
> > > >> være svært for Tele2s Support at oplyse om ETA på en fejl hos TDC -
> > > >> Hvis
> > > >> TDC ikke har stillet sådan en til rådighed.
> > > >>
> > > >> /Henrik
> > > >
> > > > Fint, tak for det! - Du er OT.
> > >
> > > Hmm... Du er da ellers en hyggelig fyr. Henrik forsøger faktisk at
> > hjælpe...
> > > :(
> > >
> > > - Martin
> > >
> > >
> > Ja, jeg er rent faktisk en hyggelig fyr, men når jeg pænt spørger efter
"Ny
> > ISP" - så behøver jeg jo ikke, at blive fortalt 2 gange at TDC har haft
> > problemer eller stadigt har..
>
> Hvorfor så den lange tirade om tele2? Hvis det er ligegyldigt så lade være
> med at skrive det. Det er naturlgit at folk kommente på det du skriver.
>
> Martin
> --
> Besøg http://www.adsltips.dk for guider til
> ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Nm...



Jesper Skriver (20-06-2004)
Kommentar
Fra : Jesper Skriver


Dato : 20-06-04 23:44

On Sun, 20 Jun 2004 12:57:42 +0200, Henrik Bo Hansen wrote:
>
> "Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> wrote in message
> news:gYcBc.39$Cf2.27@news.get2net.dk...
>
>> Jeg er fuldstændig bedøvende ligeglad med hvor problemet var, andre i
>> området jeg kender med TDC havde ingen problemer. Iøvrigt er dette bare en
>> ud af mange, men den sidste episode jeg ønsker at opleve med Tele2.
>
> Jeg er helt enig i at for dig som kunde er det ret lige meget hvor fejlen
> lå,
> din forbindelse virkede ikke. Det er naturligvis utilfredstillende.
>
> Det eneste jeg prøvede at kaste lys over var hvorfor du havde været
> uden forbindelse. Hvilket burde være ret så vigtigt for dig (formoder jeg)
>
>>Hvorfor faen skal man ringe til support, de har alligevel ingen svar vedr.
>>en given eta på problemet.
>
> Jeg antager at du bor i området omkring Svendborg, da tiden på den
> driftbesked der er på Tele2s driftstatus passer godt med det du har skrevet.
>
> http://driftstatus.tele2adsl.dk/msg_1087640701.html.
>
> Her henvises faktisk til TDC Transportnet. Det kan forståeligt nok være
> svært for Tele2s Support at oplyse om ETA på en fejl hos TDC - Hvis
> TDC ikke har stillet sådan en til rådighed.

Normalt vil TDC stille en saadan til raadighed, saa snart arten af
fejl er kendt.

Herudover saa kan kunden vaelge at minimere risikoen for saadanne
typer fejl
- enten ved at koebe en transmissions ydelse med beskyttelse,
dvs. med automatisk omlaegning til andre forbindelser i
tilfaelde af fejl.
- eller ved at have alternative transmissions veje i det
overliggende naetvaerk.

For TDC's eget ADSL/IP netvaerk vaelges normalt loesning nr. 2.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste