Opsætning af wap ??
Fra : Jan

Dato : 19-06-04 08:48

Hejsa

Har Telmore abonnement og har fået tilsendt en wap-opsætning fra dem, men
når jeg prøver at ringe op, så får jeg mærkelig lyde fra telefonen - ligesom
det er et forkert nummer jeg ringer op på.
Har tjekket hos Telmore, det skulle være det nummer.

Er der noget man skal gøre ???

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-04 09:02

> [...]
ligesom
> det er et forkert nummer jeg ringer op på.
> Har tjekket hos Telmore, det skulle være det nummer.

Hvilken telefon har du?

Bruger du WAP GSM eller WAP GPRS? Jeg antager at det er GSM, da du siger den
ringer op - men vil gerne være sikker.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jan

Dato : 19-06-04 11:00

Det er en Nokia 6100 (min kones telefon), og jeg bruger Wap GMS.

Jan

Fra : taliskoko

Dato : 19-06-04 16:02

"Jan" skrev d. 19-06-04 08:48 dette indlæg :
> [...]
ligesom
> det er et forkert nummer jeg ringer op på.
> Har tjekket hos Telmore, det skulle være det nummer.

Hej Jan.

Jeg har samme telefon, iøvrigt dejlig fon, og jeg benytter også WAP(og
GPRS) hos Telmore.

Det burde ikke være et problem at sætte op. Og jeg ringer iøvrigt ikke
op til et nummer. Det klare telefonen selv.

Du kan gøre følgende:
1.Tilmelde telefonen til GPRS hos Telmore. (det har jeg gjort)
2. Hente ny WAP opsætning hos Telmore. Husk det så skal være WAP med
GPRS.
3. Benytte Telmores Online Chatsupport. Det virker virkelig godt.

Jeg håber du får det til at virker.

Dan

http://www.kandu.dk/

Fra : taliskoko

Dato : 19-06-04 16:11

Hej Igen...

Har lige kigget på Telmores site: For at benytte WAP SKAL du være
tilmeldt Telmores GPRS service.

Jeg har gjort dette:

1. Tilmelde til GPRS.

2. Hente MMS opsætning.

3. Hente GPRS opsætning.

Og det spille bare...

mvh
Dan

http://www.kandu.dk/

Fra : Fischer

Dato : 19-06-04 20:12

> Har lige kigget på Telmores site: For at benytte WAP
> SKAL du være tilmeldt Telmores GPRS service.

Det er ikke korrekt.
For at benytte Wap via GPRS - ja. Men ikke for at benytte Wap via GSM-data
opkald.

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 20-06-04 06:26

> Har Telmore abonnement og har fået tilsendt en
> wap-opsætning fra dem, men når jeg prøver at
> ringe op, så får jeg mærkelig lyde fra telefonen
> - ligesom det er et forkert nummer jeg ringer op på.

Du kan checke om dette står i din opsætning:

Nummer: +4540390909
IP: 194.182.251.15
Type / hastighed: ISDN/9600
Brugernavn: tdk