Ang. AMR filer som ringetone på SET610
Fra : Flare

Dato : 18-06-04 23:05

Hejsa. Jeg har hentet et program som heeder WAVtoAMR som kan lave denne
komvertering. Filerne kan også fint overføres til mine lyde på T610´ern og
afspilles. Men hvordan bruger jeg dem som ringetoner? De ligger ikke
derinde. Kan man ikke eller tåger jeg?

NB: Kan se de får det samme ikon som memo filer så hvis der er nogen der ved
hvordan man bruger sine egen optagede lyde burde jeg kunne gøre det sammen.

Mvh
Anders

Fra : andersp

Dato : 19-06-04 21:24

"Flare" <none@at.all> wrote in message
> [...]
> komvertering. Filerne kan også fint overføres til mine lyde på T610´ern og
> afspilles. Men hvordan bruger jeg dem som ringetoner? De ligger ikke

Jeg tror ikke det kan lade sig gøre:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=35215&forum=29