|
| Programfejl ved start af ACAD2002LT Fra : Jacob Dall |
Dato : 17-06-04 20:16 |
|
Når jeg starter mit ACAD2002LT, kommer der meddelelse om en fejl i en fil,
der hedder ACAD15.dll el.lign - og programmet kan ikke startes. (gælder både
for Win98/ME, Win2000)
En mail til AutoDesk support har kun givet mig den forklaring at stien (til
filen) er blevet for lang, og at jeg skal prøve at installere i en mappe
tættere på roden af disken, men det hjælper ikke!
Er der nogen, der har et godt råd eller en ide til løsning af problemet?
- ellers må jeg jo bide i det sure æble og bruge pengene på at opgradere til
WinXP - jeg har haft det installeret på en sådan, og der kører det!?!
Jacob
| |
Freddy (18-06-2004)
| Kommentar Fra : Freddy |
Dato : 18-06-04 14:32 |
|
Hej Jacob
Prøv at kopiere alle filer fra mappen C:\PROGRAM FILES\COMMON FILES\AUTODESK
SHARED
til mappen hvor din ACAD.EXE er installeret.
Min Windows er en UK version, er din en DK version hedder mappen sikkert
noget i retning af
C:\PROGRAMMER\"DET KAN JEG IKKE HUSKE"\AUTODESK FÆLLES FILER
Vh Freddy
"Jacob Dall" <kibsgaard-dall@mail.dk> wrote in message
news:40d1ed07$0$312$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Når jeg starter mit ACAD2002LT, kommer der meddelelse om en fejl i en fil,
> der hedder ACAD15.dll el.lign - og programmet kan ikke startes. (gælder
både
> for Win98/ME, Win2000)
>
> En mail til AutoDesk support har kun givet mig den forklaring at stien
(til
> filen) er blevet for lang, og at jeg skal prøve at installere i en mappe
> tættere på roden af disken, men det hjælper ikke!
>
> Er der nogen, der har et godt råd eller en ide til løsning af problemet?
>
> - ellers må jeg jo bide i det sure æble og bruge pengene på at opgradere
til
> WinXP - jeg har haft det installeret på en sådan, og der kører det!?!
>
> Jacob
>
>
| |
|
|