E-Mail
webnoob 5265
Outlook 2003 "popper" op
Fra : Peter Østergaard

Dato : 17-06-04 18:13

Hej NG,

Jeg er ved at blive sindsyg Hvis jeg har haft startet eller har
Outlook 2003 kørende, maximere programmet sig selv og gør sig
"aktivt" ca. hvert minut. Det betyder at jeg ikke kan arbejde i andre
programmer eller for den sags skyld spille, hvad skyldes det?
Det startede pludselig i går efter at min 3 årige søn var alene ved PC´en et
øjeblik

Please help.

Fra : Søren Blom

Dato : 17-06-04 18:55

"Peter Østergaard" <peter_oestergaard@removethis_hotmail.com> skrev
> Det startede pludselig i går efter at min 3 årige søn var alene ved PC´en
et
> øjeblik

Det lyder sku godt nok underligt, har lige siddet og rodet alle
indstillingerne igennem, uden at kunne finde noget indlysende, men har du
prøvet at bruge systemgendannelse funktionen i din Windows?
Prøv den og så rul computeren til et tidspunkt før igår, hvor din søn var
ved computeren.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Peter Østergaard

Dato : 17-06-04 20:11

Det virker desværre ikke. Kan det være en virus?

/Peter

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-06-04 23:32

Peter Østergaard skrev:

> Jeg er ved at blive sindsyg Hvis jeg har haft startet
> eller har Outlook 2003 kørende, maximere programmet sig selv
> og gør sig "aktivt" ca. hvert minut.

Kan det mon være noget med søgning efter e-mails?
Prøv at kigge under Funktioner > Indstillinger > Konfiguration af
e-mail > Send/modtag...

--
Hilsen
Madsen