lægge skabelon ind og slette link
Fra : KP

Dato : 17-06-04 16:18

Hej.
Der findes forskellige steder hvor man kan hente
gratis skabeloner til ens hjemmesider.Hvordan er
det lige man lægger dem ind?Jeg har frontpage 2000.

Og hvordan kan jeg fjerne dette link til min nye gæstebog.
Den ligger på www.oniffodbold.dk På index siden.
Jeg kan bare ikke fjerne den igen.Jeg har slettet knappen
og opdateret siden osv. men den bliver bare liggende.

Hilsen Kim.
http://www.newbie.dk/webservices/guestbook/guestbook.php?id=kongstadadc6b4aff379659f3930f12b1a1cd84d

Fra : egj

Dato : 17-06-04 19:37

Har du også husket at slette Hyperlink under knappen.

Egon

Fra : egj

Dato : 17-06-04 19:40

http://www.newbie.dk/webservices/guestbook/guestbook.php?id=kongstadadc6b
teksten ligger stadig i dine koder du kan se den her over

Fra : KP

Dato : 20-06-04 09:24

"egj" <egj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.newbie.dk/webservices/guestbook/guestbook.php?id=kongstadadc6b
> teksten ligger stadig i dine koder du kan se den her over
> [...]
Tak for svarene.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at fjerne linket.
Jeg har slettet knappen .
Hilsen Kim.