E-Mail
webnoob 5265
Yahoo
Fra : Maxi

Dato : 17-06-04 15:19

Eftersom Yahoo nu tilbyder 100 mb lagringsplads ønskede jeg at oprette en
konto hos dem. Men når jeg vælger som dansk sprog så bilver de min email
XXX@yahoo.dk... Og her har man stadig kun 6 mb.
Så mit spm er at hvordan laver jeg en yahoo.com email??

Fra : Gevaldi

Dato : 17-06-04 15:57

Maxi skriblede:
> [...]
> bilver de min email XXX@yahoo.dk... Og her har man stadig kun 6 mb.
> Så mit spm er at hvordan laver jeg en yahoo.com email??

Spørg Yahoo, de er vel de nærmeste
til at besvare spørgsmålet.

--
/Gevaldi

Fra : Jacob Riis

Dato : 17-06-04 15:59

Maxi wrote:
> [...]
> bilver de min email XXX@yahoo.dk... Og her har man stadig kun 6 mb.
> Så mit spm er at hvordan laver jeg en yahoo.com email??

Du er off topic her. Men jeg så lige en løsning i et forum i dag.

Når man er logget på sin mail foretager man følgende:

1. Klikke på indstillinger for mail
2. Klikke på kontoinformation i venstre side (man skal indtaste sin kode
igen).
3. Klikke på redigere under menuen brugerinformation.
4. Klik på Dansk-Danmark og ændre det til engelsk-USA bagefter trykke på
færdig og accept

--
http://www.livejournal.com/users/jacob667/
Tips til Mozilla Firefox

Fra : Maxi

Dato : 18-06-04 09:36

> Du er off topic her. Men jeg så lige en løsning i et forum i dag.

Takker ... Din løsning virkede :)